10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Dick de Roos

Die vreselijke Mighty Mouse

Voor de liefhebbers en dank aan de vrienden van MacNed:
    De Mighty Mouse kan je uit elkaar halen. En wat leuker is: ook weer in elkaar zetten.
    Tenminste, als je door te veel drinken niet te veel last hebt van trillende handen.
    Apple beweert een oplossing voor het niet-meer-scrollende-balletje
    ( http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302417 ), maar op gilissen.com staat de echte oplossing: slopen die hap! http://web.mac.com/karelgil/iWeb/MacWebSite/MightyMouse.html
    Niet moeilijk zo te zien (ik heb nog een gewone Logitech, dus voor mij hoeft dit niet) en als het goed gaat, afdoende ook om weer even verder te kunnen.
    Misschien vaker je vingers wassen ofzo, voor langer plezier?

Gast
    Anoniem
    ”Dick

Wat ik altijd doe is 2 keer in de week mijn toetsenbord en mighty mouse met de kleine borstelkop van de stofzuiger schoonzuigen en dan met alcohol “ontvetten”. Ik heb mijn muis en toetstenbord sind december en ik doe this ever sinds. Beiden zijn keurig schoon en wit en alles loopt lekker (zowel het scrollen).

Moderator
    unSOUND

Handige site. :)

[size=8:7552b9ce46]( Wellicht had je deze post ook gewoon kunnen plaatsen in het topic
    wat reeds gaat over het schoonmaken van de Mighty Mouse… )[/size:7552b9ce46]

Bijdrager
    Dick de Roos

Sorry, ik legde niet de verbanden.
    Is verplaatsen mogelijk?
    ofzo? :?

Moderator
    unSOUND

Nee, ik kan geen posts verplaatsen… maar je kunt de link eventueel ook in dat topic plaatsen…

Door de lastige topic titel kan ik me ook goed voorstellen dat niemand dat topic kan vinden, toevallig wist ik nog hoe die heette, maar anders…

:)

Bijdrager
    Steff
    ”DCakici”
    ”Dick

Wat ik altijd doe is 2 keer in de week mijn toetsenbord en mighty mouse met de kleine borstelkop van de stofzuiger schoonzuigen en dan met alcohol “ontvetten”. Ik heb mijn muis en toetstenbord sind december en ik doe this ever sinds. Beiden zijn keurig schoon en wit en alles loopt lekker (zowel het scrollen).

Haal je dan niet de letter’s en cijfers van je toetsen?

Gast
    Anoniem

Nope. ze zien er nog perfect uit. Ze zijn niet eens vervaagd…

Bijdrager
    Steff

Okee dan moet ik dat ook maar eens gaan doen. Mijn muis is zo vet:(
    Tja heb vette handen etc.

Bijdrager
    KR1275
    ”DCakici”
    ”Dick

Gaan dan op den duur de letters er niet af?

Bijdrager
    KR1275
    ”DCakici”
    ”Dick

Gaan dan op den duur de letters er niet af?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.