5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    crazy ivan

Die vensters! #$&*@#%&*)^&!!!!!!!!!

Ik gebruik een hoop verschillende vensters bij het maken van m’n site-je… Nu is het zo, om ruimte te creeren voor andere vensters dat ik vaak en veel vensters open en sluit.

Er zijn een aantal vensters die openen met vervelende trekjes… 1 van mijn schijven opent met de schuifbalk naar beneden, zodat ik eerst “page up” moet duwen om mijn 1ste (en enige) folder in dit venster te zien. :agressie achter het toetsenbord:

Een andere opent consequent met alle folders uitgevouwen… Hoe vaak ik ze ook sluit, iedere keer als ik dit venster open dan mag ik het zooitje weer gaan invouwen (view as list)… :slaat met koffie mok, Mac slaat terug…:

Ik zit op het rand je… Ik weet namelijk nog een venster. :evil:

Groeten vanaf de 6e verdieping ergens in A’dam. :wink:

Suggesties zijn welkom!

Bijdrager
    Kris

ik heb ooit een probleem gehad met constant verspringen van de alfabetische rangschikking. dat had te maken met de instellingen van mijn lijstje.. met alles op dezelfde manier te schikken ben ik het kwijt geraakt…

misschien is uw probleem aanverwant??? :?

ik weet het niet hoor. :innocent:

Bijdrager
    crazy ivan
    ”Kris”

…misschien is uw probleem aanverwant??? :?

Ja, ja, ja… Wellicht, maar welke instellingen van welk lijstje? Bedoelje “command-J”? “Show view option”?

Bijdrager
    Kris

Ik heb al zitten zoeken. waarschijnlijk zal het toch dat niet zijn.

ik dacht iets met ctrl- klik en dan via toon info en zo eigenschappen veranderen…
    waarschijnlijk ligt je probleem toch iets boven mijn niveau:|

Bijdrager
    nankovic

Open een venster, toets in appeltje+’J’, kies je favo. instellingen en vink dan Alle vensters aan. Zodat al je vensters op die manier verschijnen.

Lukt dit niet, finder of system prefs weggooien.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.