9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    maxjansen

Dichtstbijzijnde Apple Store Duitsland

Wat is de dichtstbijzijnde Apple store vanuit Rotterdam in Duitsland? En is er nog 1 die jullie eerder aanraden dan de dichtstbijzijnde of maakt dat verder niet uit?

Ik wil graag de Hermes versie kopen van de Series 6 watch maar deze is helaas weer niet te koop in Nederland. En voor zover ik weet is Duitsland de dichtstbijzijnde optie om hem te kopen..

Bijdrager
    sedikit

Googlen? Ja Googlen ! Op Apple Stores Duitsland of Apple Stores Deutschland of Apple Stores Germany. Wat  is alles toch gemakkelijk hè 😀:

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door sedikit.
    Bijdrager
    maxjansen

Dat begrijp ik.. maar aangezien er een paar dicht bij elkaar zijn, vraag ik me meer jullie ervaring af welke het beste te kiezen vanaf mijn locatie.

Bijdrager
    TheiPhoneGuy

Oberhausen. Ook gratis parkeren.

Bijdrager
    TheBigZ

Denk wel even aan het groene stickertje.

Bijdrager
    Brombeer

Veel Parkhausen zijn particulier bezit en daar wordt niet op de Umweltzone-sticker gecontroleerd. Dan zouden ze je uit het rijdende verkeer of bij een verkeerslicht eruit moeten vissen.

Of je gaat met een oldtimer met blauwe kentekenplaten. Die genieten vrijstelling, hoewel daarvoor niet in een sticker is voorzien, want in Duitsland H-kennzeichen.

Bijdrager
    KarelWillem

CentrO Oberhausen inderdaad.

In de parkeergarage bij Centro zullen ze niet op de sticker controleren, en rijdend is het risico te verwaarlozen. Kom je echter vaker in Duitsland dan is het aan te raden die 12 of 13 euro te investeren in een stickertje.

Bijdrager
    tarun

Of zoeken op Amazon Duitsland, daar kan je rechtstreeks bij Apple kopen. Vaak 10% goedkoper dan Nederland.

Bijdrager
    pruus

OBERHAUSEN! CENTRO. Neem voldoende geld mee WANT ZE HEBBEN MEER SHOPS…..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.