3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    njdewit

Dichtklappen + Externe monitor/keyb/muis probleem

Ik weet niet of dit hier in Hardware thuishoort maar here goes.. Lately gaat mn MacBook steeds slapen als ik hem dichtklap om op een normale monitor verder te werken. Dan duw je op enter een paar keer, dan geeft ‘ie weer ff beeld, en dan gaat het weer eraf.

Anyone had this of heeft pointers other than reinstall OSX?

Bovendien heb ik er last van dat ie chronisch DVD’s uit loopt te spugen.

Bijdrager
    Buzz

Je kan alleen op een externe monitor verder werken als je ook een extern toetsenbord en muis hebt aangesloten (natuurlijk), en als je de MacBook aan het stopcontact hebt hangen. Is dat laatste ook het geval? Op de batterij werkt het in ieder geval niet.

Wat betreft het uitspugen van DVDs denk ik dat je het beste contact kan opnemen met een Apple service provider. Dat hoort ie natuurlijk niet te doen, en het is dus vast een hardware foutje in de DVD-speler in jou machine helaas.

Bijdrager
    njdewit
    ”Buzz_D”

Je kan alleen op een externe monitor verder werken als je ook een extern toetsenbord en muis hebt aangesloten (natuurlijk), en als je de MacBook aan het stopcontact hebt hangen. Is dat laatste ook het geval? Op de batterij werkt het in ieder geval niet.

Wat betreft het uitspugen van DVDs denk ik dat je het beste contact kan opnemen met een Apple service provider. Dat hoort ie natuurlijk niet te doen, en het is dus vast een hardware foutje in de DVD-speler in jou machine helaas.

Thanks, ik had al zo’n donkerbruin vermoeden dat ik aan de power supply moest hangen om dat te doen. Die DVD-player quirk hou ik nog even in de gaten

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.