4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ArjanStaal

Diavoorstelling op de iPad

Weet iemand of er een app bestaat die net als in iPhote een mooie diavoorstelling op de iPad kan maken?

Ik heb de iPad mede gekocht om er mooi foto’s op te kunnen bekijken. Ik ben gewend van de mac dat je daar per album of selectie een apparte show kunt maken met de muziek die erbij hoort, een randje om de foto, thema.

Op de iPad kan ik alleen kiezen voor welke muziek en een paar overgangen, als je 40 foto’s hebt speelt ie twee keer hetzelfde muziekje i.p.v. twee of drie nummers. De foto’s van je vakantie krijgen niet vanzelf een ander muziekje.

Naar mijn mening kan dat een stuk mooier, alleen hoe, met welke app doe je dat? kan het nog niet vinden. Iemand een idee?

Arjan

Bijdrager
    macoky

Volgens mij doet Slidz uit de app store precies hetgeen wat jij wilt.

http://itunes.apple.com/nl/app/slidz-digital-picture-frame/id376289545?mt=8

Bijdrager
    ArjanStaal

Slidz komt iets in de richting maar is nog bij lange na niet zo mooi als de versie in iPhoto, komt bij dat je de foto’s stuk voor stuk moet selecteren in de slideshow, bij 140 foto’s per evenement is dit een hele klus.

De optie van “prullenbak” is een uitleg over hoe de diavoorstelling op de iPad werkt, is inderdaad mooi om te zien alleen mijn wensen zitten daar niet in verwerkt, ik wil meer een chique uitstraling per foto met mooie overgangen. Verder gaat 1 en hetzelfde muziek nummer wel vervelen na drie keer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.