18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    strigoi

Diablo III

Diablo III komt er dan na lang wachten eindelijk aan. Hmm, het zal nog wel even wachten worden voordat het spel in de winkels ligt maar voor iedereen die ook maar een beetje van RPG houdt volgens mij een must have! Grafisch ziet het er schitterend uit en de sfeer spat van weer van het beeld! Volgens mij wordt dit weer een spel wat goed is voor 6 jaar killer gameplay (zoals in de vorige versies)!

Will Diablo III be available on Windows and Mac simultaneously?
    Yes. As with all of Blizzard Entertainment’s recent releases, Diablo III will ship for both Windows and Mac simultaneously.

En dit is natuurlijk ook erg fijn!

Bijdrager
    Sunneh

Will Diablo III be available on Windows and Mac simultaneously?
    Yes. As with all of Blizzard Entertainment’s recent releases, Diablo III will ship for both Windows and Mac simultaneously.

Blizzard is één van de weinige gamedevelopers die voor meerdere os bouwt. Meerdere developers moeten hier nu denk ik toch aan gaan toegeven.

ps: Ik zal waarschijnlijk het spel niet spelen.. toen diablo I/II was was ik erg gehecht aan de AoE serie..

Bijdrager
    leaf

vette shit !! 8)

Bijdrager
    iMous

Altijd leuk… Diablo 2 ligt hier al weer ff op de plank stof te happen…

Bijdrager
    Jasper

D3 eindelijk! Was een grote fan van D2 en dan nu de lang verwachte opvolger.
    Ik kijk er nu al naar uit !

Bijdrager
    tiny

Ja, ik zie hem ook net. Cool. Ik was fan van D I en D II en dit ziet er prachtig uit!

Bijdrager
    DarthSeptember

Ik heb Diablo I & II niet gespeeld, maar is het toch wel leuk om met III te beginnen?

Bijdrager
    Zmp

Tuurlijk als je er een verslaving bij wil;)

Bijdrager
    strigoi

Inderdaad! Maar je hebt nog even om je erop voor te bereiden aangezien het vast nog wel even duurt voordat dit spel in de winkels ligt..

Bijdrager
    McHank

ziet er ontzettend vet uit! Vooral de nieuwe slash moves van de barbarian spreken mij wel erg aan, al moet ik zeggen dat die locco dokter ook wel gaaf lijkt.
    Grafisch gaat het weer een stapje verder, vooral de lightning damage is mooi gedaan!
    ben benieuwd, weet iemand een release date?

Bijdrager
    Zmp

Nope is ook niet gegeven door blizzard

Bijdrager
    tiny
    ”DarthSeptember”

Ik heb Diablo I & II niet gespeeld, maar is het toch wel leuk om met III te beginnen?

Diablo I zou ik je afraden omdat de beweging van de chars erg traag is. In D II gaat het sneller omdat er de optie ‘run’ in zit. Beide spellen kan je volgens mij voor een prikkie scoren. Leuk om even te proberen voordat versie II uit komt misschien? Beide spellen zijn al zo oud dat je het makkelijk met oudere Macs kan spelen. Als je meer over de achtergrond wilt weten (de geschiedenis en het verhaal), is het miss wel leuk om rond te banjeren in D I en D II. Luth Golein bestaat in D III nog steeds, evenals Cain en andere ‘oude bekenden’….

Bijdrager
    DarthSeptember

Oké ik zal eens kijken, thanks voor de tips;)

Bijdrager
    AST

Ik ben erg benieuwd, Ik heb toen het nieuws van D3 uitkwam direct D2 weer uit de kast getrokken! 8)

Bijdrager
    rbojanssen

Kwijlt………

Bijdrager
    Appa

Ziet er echt heel vet uit.
    Hier 2 trailers voor de liefhebber…
    http://www.blizzard.com/diablo3/media/#movies

Bijdrager
    .Arne

Beste aankondiging in jaren! Ik ben sowieso al een huge Diablo II fan en ik speel het spel nog af en toe eens. Enkel jammer dat mijn GMA 950 wellicht niet ondersteund wordt.. :mrgreen: Bon, tegen de tijd dat het spel de rekken bereikt, ben ik misschien al toe aan een volgende laptop (wat waarschijnlijk dan weer een MacBook – met onboard graphics chip – wordt).. :?

Iig, het blijft een vette aankondiging van een hoogstwaarschijnlijk topgame!

Bijdrager
    Tweety

Tevens vrees ik dat de tegenwoordige spellen geen PPC meer ondersteunen, hetzelfde verdenk ik Apple ervan het langzaam met zijn OSX te doen.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.