6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    spywurm

Diablo III Freeze

Beste

Nu ben ik eindelijk in het bezit van Diablo III, krijg ik natuurlijk ook al die
    errors voor in te loggen enzovoort. Begint hij ook te zagen dat mijn paswoord niet
    correct is (terwijl dit mijn paswoord voor ALLES is…) en regelmatig stopt diablo
    het gewoon en komt de crash reporter.

Heeft iemand hier ook veel last van? Van die crash reporter en dat diablo gewoon stopt.

Plus kan iemand momenteel online in diablo?

———-

Ik heb ook gehoord dat er een nieuwe installer beschikbaar is, maar is die ook voor de retail versie?

Bijdrager
    Tim95

Ja, deze nieuwe installer zul je kunnen gebruiken omdat je bij de aankoop een key hebt gekregen waarmee je deze nieuwe installer zal kunnen downloaden en gebruiken.

Bijdrager
    spywurm

En is deze nodig? Ik heb het spel namelijk gewoon met de retail dvd geïnstalleerd, want als ik de game opstart zegt hij dat diablo III up to date is.

mvg
    spywurm

Bijdrager
    virusbeatbox

Trekt Diablo III op een MBP 13″ Late 2011? Zou dit graag weten omdat ik het spel ook wens aan te schaffen.

Bijdrager
    Jsbskwnljwbow xso6847384!!!

Probeer eens de test op http://www.canyourunit.com daar kom je er wel achter of je het kan draaien.

Bijdrager
    vooblez

@ Virusbeatbox: Ik heb ook een macbook pro late 2011, een i7. Ik ben vandaag om Diablo 3 gegaan en natuurlijk al even gespeeld, en ik zet ongeveer alle instellingen op medium, en kan dan prachtig spelen zonder enige vorm van lag.:) Kopen dus!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.