7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    .Arne

Diablo II

Ik kan Diablo II (niet de expansion!) niet installeren, foutmelding: uw systeem ondersteunt dit niet. Enige optiets, is het mogelijk een applicatie in Classic mode te starten? Zo ja, hoe? Op de lijst van ondersteunde Intel games, staat er: works only in software rendering mode. :cry:

Bijdrager
    Mattnh

Je kan Diablo II in OSX installeren met een nieuwe native OSX-installer van Blizzard.
    Die kan je hier vinden.
    Veel plezier!

Bijdrager
    .Arne

Hé bedankt, nu zit ik wel nog met een vaag probleem, als ik de brightness aanpas zie ik dat enkel wanneer ik in windowed mode speel, wanneer ik gewoon fullscreen blijft spelen zie ik die veranderingen niet (zelfs niet na herstarten van het spel).

Bijdrager
    malebolgia

Bij mij geeft de installer een foutmelding..

Inactief
    Anoniem

Probleem is dat je bij diablo II geen intel support hebt en de game dus ook niet met OpenGL werkt, je zal voorlopig nog met de laagste opties moeten spelen. (256 colors dus ) Ik speel het ook zo en ja ach, je speelt diablo II niet voor zn strakke uiterlijk, de game heeft gewoon een kick-ass gameplay.

Bijdrager
    .Arne
    ”Burton

Probleem is dat je bij diablo II geen intel support hebt en de game dus ook niet met OpenGL werkt, je zal voorlopig nog met de laagste opties moeten spelen. (256 colors dus ) Ik speel het ook zo en ja ach, je speelt diablo II niet voor zn strakke uiterlijk, de game heeft gewoon een kick-ass gameplay.

Die twee pixels meer kunnen me gestolen worden, maar ik vind het gewoon ergerlijk dat ik de brightness niet hoger kan zetten. :x

Bijdrager
    Tweety
    ”malebolgia”

Bij mij geeft de installer een foutmelding..

Misschien de installer niet goed gedownload of dat er een error in zit?
    Wat voor een Mac gebruik je?
    Ik hoorde laatst van mijn broer dat hij Diablo II lopend heeft op zijn intel iMac.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.