12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    spywurm

Diablo 3 – nickname topic

Via het goed idee van Hostyle begin ik hier een topic voor alle diablo-spelers die graag hun informatie doorgeven. Niet alle informatie is nodig laar het is toch altijd leuk om veel te weten. Ik zal zelf beginnen. Iedereen die wil mag mij gerust toevoegen.

De battletag nummer moet er zeker bij staan, anders kan je niemand aan je vriendenlijst toevoegen.
    Je kan deze bv. vinden als je een vriend wilt toevoegen, deze staat dan bovenaan.

– Battletag: spywurm#2129
    – class: wizard
    – level: 17
    – Diablo I – II: beide

– leeftijd: 23
    – woonplaats: Tessenderlo, België

Met vriendelijke groeten,
    Spywurm

Bijdrager
    Swisi

Off-topic: zegt Meerhout iets?:)

Ik ga eens achter dat spel Googelen, en nu hopen dat mijn PC het kan trekken, maar wss. niet…:(

Bijdrager
    spywurm

@swisi: ja Meerhout zegt me zeker iets waarom? Woon daar helemaal niet ver vandaan.

En over diablo, wat voor pc/mac heb je?

Moderator
    Mac Daddy

En waarom kan dit niet in het, al bestaande Diablo 3 topic? Ik snap dat dit een groots spel is, maar dit is geen game forum, maar een Mac forum.
    http://www.onemorething.nl/community/topic/het-grote-diablo-iii-topic

Ik zou graag antwoord willen van spywurm.

Bijdrager
    spywurm

@macdaddy: zeer simpel, hier had ik liefst enkel en alleen de info voor iemand toe te voegen, omdat diablo eens zo leuk is in co-op, zeker als je met de betreffende mensen nog een andere interesse hebt zoals de mac. En je zit hier inderdaad niet op een gamingforum, maar wel in het onderdeel \”games\”, dus wat is het probleem? Mensen die niet gamen of niet willen moeten niet in dit subforum zijn.

Moderator
    Mac Daddy

Je argumentatie is goed. Ik ben overtuigd.:lol:
    Laten we het staan.:wink:

Bijdrager
    Rickje
    spywurm op 20 mei 2012

@macdaddy: zeer simpel, hier had ik liefst enkel en alleen de info voor iemand toe te voegen, omdat diablo eens zo leuk is in co-op, zeker als je met de betreffende mensen nog een andere interesse hebt zoals de mac. En je zit hier inderdaad niet op een gamingforum, maar wel in het onderdeel \\”games\\”, dus wat is het probleem? Mensen die niet gamen of niet willen hoeven niet in dit subforum te zijn.

Ik vond “moeten” zo streng klinken..:innocent:

Bijdrager
    spywurm

Ja dat is waar, hoeven is beter:lol:

Bijdrager
    Hostyle

Battletag: Hostyle#2655

Ook voor SC2 en wellicht nog wel weer een keer WoW.

Bijdrager
    Ostinato

@Mac Daddy

dit is geen game forum, maar een Mac forum.

Oh en daarom heet dit subforum ‘Games’? Neem een kopje koffie en ga lekker naar de andere forums.

Enne…

Je argumentatie is goed. Ik ben overtuigd.

Pfff. OK jongens het mag van Mac Daddy. Gelukkig maar.

Anyway, weer een goed voorbeeld van hoe veel Mac-gebruikers naar games kijken.

Ontopic: mijn Battletag is Ostinato#2297. Ik ben voorlopig nog met de singleplayer bezig, heb nog niet zo’n zin in multiplayer (wil graag rustig alle maps verkennen, questteksten lezen & optionele dungeons doen), maar voeg me gerust toe als friend. Ik zal later zeker ook de multiplayer uitproberen.

Edit: ik speel een Witch doctor, ik geloof dattie level 16 is nu. Ben net begonnen aan Act 2.

Bijdrager
    P3RF3CT

hallo mensen ik heb een vraag over het inloggen van diablo 3.
    Heb een paar uur geleden de game online op batle.net gekocht omdat hij in mijn woonplaatst OVERAL is uitverkocht.
    Heb de game net volledig geinstalleerd en wil inloggen met m’n batle.net naam en wachtwoord, alleen als ik mijn login+ww invul ligt het inlog knopje niet op. iemand enig idee wat ik fout doe?

Alvast bedankt voor jullie hulp

MVG Patrick

Bijdrager
    spywurm

Voor in te loggen moet he je e-mail adres als login gebruiken en niet de eventuele nickname van battle.net. Misschien ligt het hieraan?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.