7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Martens

Diablo 2 spelen zonder CD?

Ik heb vorige week eindelijk Diablo 2 gekocht, gewoon voor 9,95 bij V&D. Ik heb een Powerbook en tijdens het spelen van dit veel te verslavende spel, draait de play-schijf van Diablo 2 bijna continu. De drive wordt bijzonder warm na een paar uur (ik had het eerder al over verslavend, nietwaar? ;]) spelen, en ik ben dan ook blij dat ik een externe muis gebruik. Anders had ik daar mijn hand neer moeten leggen.

Mijn vraag: is er een nocd-patch voor Diablo 2?

Bijdrager
    iFredo

Probeer Acquisition, Poisened, XFactor, etc….any P2P will do! :?

Bijdrager
    www.project-euh.com

Probeer in Toast een image van de cd te maken. En mount die voor je gaat spelen.

Bij tony hawk 4 werkte dit, door de grootte van de filmpjes liep het spel soms minuten lang vast en kon ik niet saven, vanaf image werkt het perfect! Alleen images gemaakt met disk copy werkte niet, toast wel..

Bijdrager
    Rutger1981

Je kan ook met Disk Utility een copie van de Disk maken en dan alle grote bestanden uit die gemaakte DMG halen dan moet je hem converten en voila je hebt een disk Image van maximaal 3mb. Succes.

Bijdrager
    appie3600

Is het nog gelukt?
    En Hoe? Want dat zou ik ook wel willen.
    De optie om een diskimage te maken werkt bij mij niet. Hij blijft gewoon om de CD vragen.

Bijdrager
    Tweety

Er zijn wel NO CD patches te krijgen, maar die zijn voor oudere versies, 1.08 of 1.09
    Ik heb gewoon een kopie gemaakt van mijn origineel, en die CD gebruik ik gewoon als ik wil spelen.
    De origineel berg ik op zodat daar geen krassen op kunnen komen.

Tevens raad ik je aan de expansion te kopen. De stash (opberg kist) is dan verdubbeld! Kan je meer opbergen, en je huurling kan je ook upgraden met wapens en armour:D . Ook heb je dan 2 extra karakters om mee te spelen.

Bijdrager
    malebolgia

Dus eigelijk is er geen werkende no-cd crack die je kan downloaden voor mac?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.