20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Sufkont

Deze Apple hater is gaat wel erg ver….

Vanavond kwam mijn vrouw terug van het ziekenhuis en vond ze onze auto met apple logo zo:

Bizar!

Gelukkig zit er maar een heel klein krasje naast het logo, en blijkt ook de sticker van Apple ook van die zelfde betrouwbare kwaliteit te zijn:
    de onderlaag van de sticker is niet beschadigd!

Over het krasje gaat snel weer een nieuw fris logo!

Hebben jullie ook wel eens zulke ervaringen gehad?

Bijdrager
    Afroman

Volgens mij ga jij gewoon ver in je Apple-fetisj.

Bijdrager
    SunKeeper

Maar welk logo dan ook, het lijkt me niet dat je het dan maar moet slopen, toch?

Ik ben ook niet overal fan van, maar dat betekent niet dat dan maar gesloopt moet worden.:slant: Rare actie.

Bijdrager
    Jasperduck78

Wat een Sufkont…:sealed:

Bijdrager
    stavos

Toeval bestaat natuurlijk, dus waarom kan dit niet per ongeluk gebeurt zijn? Het is wel heel toevallig dat er inderdaad precies bij de sticker een beschadiging zit, maar je kunt nergens mee bewijzen dat het expres is toegebracht. En het is heel makkelijk om dat anoniem op internet meteen te roepen, maar in andere situaties zou ik oppassen met dit soort constateringen..

Bijdrager
    Hostyle

Kijk nog eens goed staafmans :sarcastic: Haaks op de grote krassen staat nog een minder opvallende set krassen. Iemand heeft een kruis op het logo proberen te krassen.

Diep triest…

Bijdrager
    Hansi2124

Nee, zoiets gebeurt niet per ongeluk. We hebben daar een gewoon Nederlands woord voor:
    vandalisme.

Bijdrager
    G-Force

Hoewel ik Apple stickers sowieso onzettend lame vind, waar ze ook op zitten, is dit toch wel seriously uncool.

Bijdrager
    IBram15

Gelukkig is het alleen de sticker, maar zielig is het zeker. Diegene was zeker niet tevreden met de Keynote van gisteren en had een nieuwe iPhone verwacht;)

Bijdrager
    .Robin

@TS: /care

Bijdrager
    stavos

Het ziet er inderdaad ook uit als opzet, maar je kunt het helaas niet hard maken.

Bijdrager
    Sufkont

Tja waarom een sticker op je auto?
    Goed voor de herkenning natuurlijk
    Er rijden meer van die zwart rond
    Vroeger al eens na niet al te veel opletten in iemand anders golfje gestapt met mijn sleutel…
    De een heeft een sticker van een website en wij van Apple
    Kleurt leuk met de zwarte achtergrond

Maar dat terzijde: het is iemand anders eigendom en die ga je niet bekrassen

De camera’s van het ziekenhuis konden net mijn auto niet zien dus heb ik idd geen bewijs…

Bijdrager
    Brombeer

Ik heb een jaar of wat geleden -Apple [s]Computer[/s] Inc. deed iets dat me niet aanstond- zelf die sticker van onze zwarte auto gehaald. Het is daardoor wel het onbeschadigdste plekje van de auto. Voor het terugvinden op een parkeerplek hadden we het niet meer nodig. Het nummerbord kenden we intussen van buiten, en ook het krassen- en deukenpatroon voorkomt inmiddels dat anderen zich met die oude schicht bemoeien.
    Auto wordt momenteel flitsend extensief gewassen door het onweer. Detailing is niet zo mijn ding.

Inactief
    Anoniem

Ik zou die neiging ook hebben bij auto’s die met die ‘visjes’ rondrijden…:lol:

Zou bijna geneigd zijn onderstaande op m’n auto te plakken..

Maar goed, het is en blijft allemaal te kinderachtig voor woorden dus bezondig ik me daar niet aan.

Bijdrager
    Sufkont

waarom zou je die neiging dan krijgen?
    Doen die mensen je iets?
    Schelden ze je uit?
    Zwaaien ze met messen?
    of zijn het gewoon nette mensen?

Ik zou ook zo zo’n visje op mijn auto kunnen plakken
    Wat gaat het eigenlijk een ander aan wat ik op mijn auto plak?
    of zou je dan ook een sticker op je auto plakken met: “ik haat zwarte auto’s”
    of “Hekel aan michelin banden”?

Respect, en wat langere lontjes is wat we hier nodig hebben…

Bijdrager
    ruben

Nou ja zeg, dat logo is heilig en als je dat molt komt er karma

Bijdrager
    ruben

Eigenlijk geloof ik niet in karma

Bijdrager
    SunKeeper

Kun je kappen met het bumpen van ouwe troep?

Als je nou ook nog linkjes bij zou plaatsen zou het helemaal duidelijk zijn geweest dat je gewoon een spammer bent.:sealed:

Moderator
    Mac Daddy

Euhm SunKeeper. Ik heb even zitten kijken waarin rqstadman in zit te posten. En de enige waarin het een beetje nutteloos is, is dit topic. Als het nu grootschalig gebeurt, snap ik dat je zo reageert. Maar omdat hij 1 topic bumpt, vind ik je reactie nogal overdreven.

En er is niks mis met topics bumpen en dit topic heeft zelfs nog een beetje humor erin.

Bijdrager
    Jasperduck78

ach als niemand hier post verdwijnt het topic zo weer naar de 3e pagina en verder, totdat het weer gebumpt wordt.. xd :innocent:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.