5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Tov

Developer Beta in plaats van public beta?

Ik heb me voor High Sierra opgegeven als public beta user, maar zie in de App Store dat ik MacOS High Sierra 10.13.1 Developer Beta (version 2) heb geïnstalleerd op 10 oktober jl.
    Als ik bij de informatie over mijn mac kijk zie ik staan dat het versie 17B35a betreft.
    Ik vraag me af of er iets fout is gegaan, want ik ben geen developer en wil ook geen developer betas installeren.
    Iemand die weet hoe het zit?

Bijdrager
    pinkie

Hetzelfde hier. Ik maak me er geen zorgen om want wanneer er een update voor developers wordt vrijgegeven staat deze (nog) niet in mijn app store. Pas wanneer de public beta beschikbaar is krijg ik ‘m ook te zien en dus ga ik ervan uit dat de geïnstalleerde versie de public beta is, ondanks de melding in de app store. Wanneer ik bij ‘over deze mac’ kijk staat er wel dat het een ‘gewone’ beta is, ‘developer’ wordt daar niet genoemd. Ik heb ook 17B35a.

• Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 2 weken geleden door  pinkie.

Bijdrager
    Tov

Ok, thanks. Ik heb het ook maar gemeld bij Apple via de feedback app.

Bijdrager
    csteelooper

Public Beta’s zijn geen afwijkende seeds. Het enige verschil is dat het publiek niet álle bèta’s te zien krijgt en dat de zichtbare (lees: vrijgegeven) bèta’s soms later verschijnen. In de versie-info zul je dus zien dat je een Developer Beta draait, al heb je die geïnstalleerd via het publieke kanaal.

Bijdrager
    Tov

Helder, dank voor de toelichting!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.