9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Remy K.

Developer account internationale betaling

Beste mensen,

Ik ben mijn bankgegevens aan het verwerken in iTunes Connect alleen nu loop ik tegen het volgende aan. Er wordt gevraagd om je rekeningnummer maar er wordt aangegeven dat hij 10 karakters lang moet zijn. Nu heb ik een ING giro-rekening en die is maar 7 karakters lang. Hebben jullie enig idee om verder te komen.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Dave123

Het moet een visa/mastercard of american express kaart zijn of m.a.w. Een creditcard

Bijdrager
    pvbezel

0001234567

Bijdrager
    snijder

ik geloof dat er bij giro rekeningen dan P00 voor moet staan. Als ik iets naar een giro rekening over wil maken met internetbankieren, word er automatisch p00 voorgezet.

Bijdrager
    SjorsSnoeren

Je kan ook via de Apple Online Store dev account kopen, daar kan je 100% zeker met ING betalen.

Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij moet je het IBAN nummer hebben.

Dat is 10 nummers dacht ik en wordt over een jaar ook je standaard rekeningnummer zodat binnen Europe (als het dan nog bestaat) makkelijker geld kan worden overgeschreven.

Bijdrager
    Verwijder

IBAN is 18 karakters lang dus dat zal het niet zijn. Er komen niet een paar karakters zoals ze zeiden, het wordt twee keer zo lang.

Bijdrager
    Dave123

Ik weet niet hoe het in nederland is maar hier (België) kan je niet betalen met een gewone zichtrekening, hier gaat aanvaard Apple alleen maar Visa, Mastercard, Amercian Express.

Bijdrager
    Remy K.

Ik ben in ieder geval door de validatie heen gekomen door de manier van “pvbezel” te gebruiken. M’n app is net voor review naar Apple gestuurd. Ik zal hier nog laten weten of deze mogelijkheid er in Nederland is. Overigens dat is misschien mijn fout geweest, maar het gaat om een rekening nummer om betalingen te ontvangen en niet om een developer account te komen.

Bedankt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.