30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 45)
  • Q:

Bijdrager
    Hanhart

Deus ex rulez

HAHA lol ik zie dat men weer over DX begint te praten :D 8) joepie. Dus smijt al je DX commentaar hier. ( Vragen mogen ook :D )
    ik zal beginnen met een vraagje. Weet iemand een site waar ik de DX ending quotes kan vinden?
    THX

Bijdrager
    Turbanus

Wat wil je weten Jer? Bob Page…killing machine?

Bijdrager
    Hanhart

Die van tracer tong (of hoe schrijf je dat :D ) ik herinner me dat het iets was met. yesterday we bent our neck before emporers etc etc. Ben het einde vergeten.

Bijdrager
    Turbanus

Voor Tracer Tong moest je die reaktor gaan uitschakelen bij die grijze mannetjes en dan kwam het langste eindfilmpje.

Leuk in Parijs is ook dat je achter dat hotel door de muur kunt stappen en buitenom kunt gaan…

Bijdrager
    Hanhart

lol ik denk dat je me verkeerd hebt verstaan. Wat ik wou zeggen is of iemand de uitspraken weet die op het einde van het spel worden getoont.

Bijdrager
    Turbanus

illiminati rulez….. No…. Helios is my’n!

Bijdrager
    Hanhart

:D

Bijdrager
    Hanhart

Heb vandaag ontdekt dat DX een 4e einde heeft. -Open De User.ini file in je DX map en de t= veranderd je naar t=talk.
    -Save en sluit.
    -Start DX
    -Open of start een nieuw game
    -druk t, doe de “say “weg en typ ‘set DeusEx.JCDentonMale bCheatsEnabled true’ druk enter.
    – Druk t doe de “say” weg en typ legend druk enter.
    -Je krijgt een menu.
    -Druk load map en daar ergens staat er 99_ending4 ofzoiets. Selecteer het en druk load.
    ENJOY :D
    En na DX nog een te hebben gespeelt zag ik dat in Area 51 in een van de reservoirs Alex Denton ( klik op de datacube voor het reservoir) ligt de hoofdrolspeler in DX 2

Bijdrager
    Turbanus

Je bedoelt dat Alex hangt!…..
    Die MIB in level “2” airea 51 is ook wel leuk, maar oppassen voor haar plasma-wapen.

En als je in airea 51 level 3 binnenkomt, is het ook best heftig als je er nog geen ervaring hebt opgedaan.
    Een van de mooiste stukjes vind ik ook de catacombs met de “Greasels” in Parijs En het “opruimen” van die Commando’s daar. Het lukte me trouwens ook niet op daar aan de andere kant van het hek te komen. En het is best mogelijk dat daar toch ergens een “portal” voor is, want die “bots” lopen er niet voor niets.
    Het frustreerde me ook wel een beetje dat ik nergens een verborgen uitweg uit het illiminati-hoofdkwartier kon vinden en dat ik ook ineens die vent niet meer kunt vinden die je er heeft binnengehaald. De open vraag blijft of hij met het verraad te doen heeft gehad of niet. Je kunt Lucius de Beers hier een “zachte” dood laten sterven en dan kijken hoe het met je opdrachtgever afloopt.

Bijdrager
    Hanhart

Alle levels in Paris waren super. Na de examens (binnen 2 weken) ga ik DX 2 gaan kopen voor men Xbox ( ja ik weet het :) ) Veel gamers zeggen dat hij zwaar zuigt en toch wil ik hem hebben. Ze zeggen dat het speciale DX gevoel weg is. Jammer :cry: . Turbanus check zeker die ending 4 je zal het mooi vinden :D

PS idd hij hangt

Bijdrager
    Turbanus

Heb voorlopig nog geen tijd om het weer te spelen Jer. Zit teveel in de offertes, machinebouw e.d. op het moment. Bovendien moet ik dan hierop weer OS-9 kunnen draaien en dat is een beetje in de war geschopt door de mannen van Photoshop Elements.
    Er gaat veel tijd in Deus Ex zitten hoor. vooral in het begin. Elk onderdeel heeft zo zijn leuke dingen die moet ontdekken. De bevrijding van de jongedame in het “Gasstation” bijvoorbeeld. Ook leuk. Maar als je met de “cheats” gaat werken (en dat heb ik niet gedaan) moeten er ook een paar “adult”-scenes in zitten. Er schijnt een striptease en zo in te zitten, heb jij die gevonden?

Bijdrager
    Hanhart

Ik speel altijd zonder cheats , behalve dan die ene keer om ending 4 te zien. Stripscene hehe:D , jammer genoeg nog niet gezien. Maar ending 4 is wel iets met de DX hotties.
    Idd,Vandenberg gasstation is een geniaal level, een van de beste.
    En dan een vraagje, in het versalife gebouw met die hand en die wereldbol is er een deurtje met code 01, die code tikte ik in en het was per toeval juist want ik wist die code helemaal niet. Weet jij soms waar die code in het spel te vinden is?

Bijdrager
    Turbanus

Die code zit volgens mij in één van de datavolts in de afgesloten kooien boven. Ik dacht bij die geleerden die aan de grote tafel zitten. Ik ga daar trouwens nooit naar beneden. Ik kruip altijd via de luchtkoker via het toilet boven. Wel oppassen voor vlammenwerpers daar. Wist je trouwens dat je Maggie Show (the woman is a snake!) in haar eigen appartement te grazen kunt nemen?

Bijdrager
    Hanhart

Yep de eerste keer dat ik DX speelde molde ik haar in haar appartement. Er is dus ook een manier dat paul niet doodgaat. Wist je dat?

Bijdrager
    Turbanus

Als je “hard” speelt gaat Paul niet dood dacht ik. Leuk is ook om even terug te gaan naar level 1 van Versalive als je daar de zwaardcodes hebt verzonden. Dus niet direkt via de achteringang en de put, maar weer met de lift. Moet je dwars door een aantal commando’s heenvechten. Het is mij trouwens ook niet gelukt om die Greasels daar los te laten. Ik vond het leuker om de vijand op te sluiten met vaten explosieven e.d. en dan kijken wat er gebeurt.:P

Bijdrager
    WebJ

Geweldig spel, zit nu net in Area 51 heb ‘m op het begin opgeslagen, ben ik lekker aan het spelen kom ik bij een lift. Ik druk op het knopje zodat die lift eraan komt, ik kijk even naar onderen of die al komt. HUH? ik zie niets, kijk naar boven. Splat. Te laat :P

Het blijft een geweldig spel, vooral het grote aantal speeluren, heb het nog nooit uitgespeeld. Weet iemand of Area 51 een van het laatste is?

Had net een missle onschadelijk gemaakt en moest er opnieuw eentje laten afgaan.

Bijdrager
    Turbanus

Dat met die lift kan je ook overkomen in de donkere ruimte bij “smugler”!
    Je moet dus in Area 51 met de lift omlaag en niet omhoog! Daarna maakt Helios de grote deuren open en stap je in het volgende level!

Maar je moet eigenlijk eerst een tijdje “spelen” met die commando’s en Men in Black die buiten in de grote loods op wacht staan. Als je deze met je verdovende pijlen uit kunt schakelen, kun je hun wapens afpakken.

Bijdrager
    Hanhart

Area51 is de laatste.
    Tur ik heb DX altijd op realistic gespeelt en volgens een ander forum kun je op easy, medium, hard en realistic paul redden. Je moet gewoon altijd Ton binnengaan via de deur, iedereen vermoorden en met Paul gaan praten normaal zou hij dan moeten overlven. Je moet natuurlijk ook alle UNATCO mensen op de straat molle.

Bijdrager
    Hanhart
    ”WebJ”

Geweldig spel, zit nu net in Area 51 heb ‘m op het begin opgeslagen, ben ik lekker aan het spelen kom ik bij een lift. Ik druk op het knopje zodat die lift eraan komt, ik kijk even naar onderen of die al komt. HUH? ik zie niets, kijk naar boven. Splat. Te laat :P

Het blijft een geweldig spel, vooral het grote aantal speeluren, heb het nog nooit uitgespeeld. Weet iemand of Area 51 een van het laatste is?

Had net een missle onschadelijk gemaakt en moest er opnieuw eentje laten afgaan.

Deus ex geeft je een gevoel dat andere games je niet geven. Het is onbeschrijfelijk.Vooral de vrijheid, de verschillende keuzes die je moet maken. Prachtig .-HULDE-RESPECT-

Bijdrager
    WebJ

Misschien een domme vraag maar weet iemand of Deus Ex 2 nog naar de Mac komt?

Bijdrager
    Hanhart

Daar is men het nog niet zeker over. In een mailtje naar aspyr vroeg ik of ze hem naar de mac zullen brengen. Veel antwoord heb ik daarover niet gehad, alleen maar wat vage antwoorden.
    Ik denk dat het nog een tijdje zal duren, want DX2 is gemaakt met medewerking van Nvidea en veel PC users die een ATI hebben, hebben veel problemen met DX2, BV zeer traag, niet willen opstarten, etc. Mac werkt met ATI dus ik denk dat het nog even zal duren vooraleer het PC ati probleem is opgelost en dat men pas dan DX2 vorr mac zal maken.

Bijdrager
    Hanhart

Turbanus zijn favorieten

8)

Bijdrager
    Turbanus

Het is opmerkelijk om te zien hoeveel er al is uitgekomen van de inhoud van dit spel! Het is gewoon beangstigend dat er ook nog meer van uit zal gaan komen. De grootste macht op deze aardbol in handen van een paar groeperingen en dat machtenspel. Die de welvaard van de hele wereldbevolking bepaalt. En zelfs niet terugdeinst om hiervoor de meest gruwelijke middelen in te zetten….. George Bush had net zo goed Bop Page kunnen heten…….

Bijdrager
    WebJ
    ”Hanhart”

Daar is men het nog niet zeker over. In een mailtje naar aspyr vroeg ik of ze hem naar de mac zullen brengen. Veel antwoord heb ik daarover niet gehad, alleen maar wat vage antwoorden.
    Ik denk dat het nog een tijdje zal duren, want DX2 is gemaakt met medewerking van Nvidea en veel PC users die een ATI hebben, hebben veel problemen met DX2, BV zeer traag, niet willen opstarten, etc. Mac werkt met ATI dus ik denk dat het nog even zal duren vooraleer het PC ati probleem is opgelost en dat men pas dan DX2 vorr mac zal maken.

Bedankt, op deusex2.com staan namelijk allerlei mooie dingen. Gewoon super jammer dat alleen Windhoos gebruikers (en xbox’ers) het kunnen spelen :cry:

@turbanus, daarin heb je echt gelijk.

Bijdrager
    Hanhart

@webj geen probleem ( ik heb een xBox en ik zal eerlijk zijn , ik heb hem in de eerste plaats gekocht om DX2 te spelen)
    @Tur idd daarin heb je volkomen gelijk
    Han

PS Your avatar rocks Tur:D

Bijdrager
    Hanhart

Alex Denton ( Deus ex 2) in Deus ex 1

Bijdrager
    Turbanus

Doktor Savage’s daughter……:P

Bijdrager
    WebJ

Weet iemand waarom Deus Ex wel voor de PS2 bestaat maar Deus Ex 2 (Invisible War) niet? (ik heb nl. wel een playstation :lol: )

Bijdrager
    Hanhart
    ”WebJ”

Weet iemand waarom Deus Ex wel voor de PS2 bestaat maar Deus Ex 2 (Invisible War) niet? (ik heb nl. wel een playstation :lol: )

ik denk dat de engine van PS2 de verwerking van de graphics niet aankan.

Bijdrager
    Hanhart
    ”Turbanus”

Doktor Savage’s daughter……:P

That’s her

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 45)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.