15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    EmuuuH

deur design

ik ben bezig mijn deur opnieuw te verven(kamerdeur).
    en wil er iets bijzonders van maken, alleen heb ik nog niet echt een goed idee..
    wie wel?
    liefst niet te moeilijk..

Bijdrager
    djneo

Apple logo er op ?

Bijdrager
    Yaris

Ontwerp een deurposter en laat die thuis bezorgen: http://deurposter.nl/

Moderator
    Poezenbeest

Heb je een foto van de deur zoals die nu is, of ga je een hele nieuwe deur maken?

Bijdrager
    EmuuuH

de deur is nu gewoon vlak, en wit..

Moderator
    Poezenbeest

En de rest van de kamer, zit daar nog een kleurpatroon in…. en wat is de stijl… is het zo strak dat er een Mondriaan-achtige op kan komen, moeten we meer aan een retro (seventies/eighties) inrichting gaan denken, of is het een klassieke kamer?

Leuke dingen om met deuren te doen zijn ze bijvoorbeeld verbergen (ze dus laten opgaan in de muur, door ze bijvoorbeeld mee te behangen of te schilderen), nog leuker is om er dan een schilderijtje of zoiets op te plakken. Je kan er ook met behulp van wat verf en opplak-dingen een kluisdeur van maken…

Met het idee van Yaris kan je ook verder, denk aan een foto van de gang en die er op plakken als deurposter… Kortom, je kan er iets ludieks van maken, het ding verbergen of er een Mondriaantje op schilderen… hangt een beetje van de inrichting van de rest af…
    Heb ook wel eens gezien dat een deur gewoon in een boekenkast zat, met alle boeken gewoon er in. Als je de deur dan opendeed, dan ging dus de achterkant van de kast open en de wanden bleven staan, maar de planken en boeken gingen mee, een variant op het Achterhuis dus..

Bijdrager
    boriskiss

gewenste afbeelding groot laten printen, gat voor klink er in en plakken maar

Bijdrager
    EmuuuH

het is voor de buitenkant van mijn kamer, binnenkant heb ik helemaal volgeplakt met zelfgeschoten foto’s

maar dat van die gang kan natuurlijk ook andersom, dat is wel heel erg cool eigenlijk.
    ik ga eens kijken of dat een beetje te fotograferen valt.

Bijdrager
    trabant

Tip: een kattenluikje. 8)

Bijdrager
    Afroman

Als je heeeeeel creatief bent(of je kent iemand die heeeeeel creatief is) moet je eens Vector Art toepassen.

Even kijken op Google, je hebt echt heel veel mogelijkheden.

Bijdrager
    BloomPod

Hoe komt het dat jij altijd weet wat mooi is? Jij hebt echt wel smaak.

Bijdrager
    BloomPod

On Topic:

De deur beschilderen en de tekening door de muur heen laten gaan.

Google:

Bijdrager
    .Arne

Een afbeelding van de binnenkant van je kamer lijkt me leuk.

Bijdrager
    BloomPod

Zeker leuk, maar als de afbeelding een foto is van een opgeruimde kamer en achter die deur zit een rommelige kamer… Dan is het niet meer zo speciaal.

Bijdrager
    Simon90

Het toepassen van een vector art effect in PS valt opzich wel mee. Ik heb zojuist dit even gemaakt (eerste keer).
    Toevallig had ik nog een panorama foto liggen, en daar heb ik een stukje van gebruikt. Natuurlijk kan je het overal op toepassen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.