21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    apple_fan

Deuk in macbook.

Is een deuk

daar schadelijk? het een niet zo grootte en ook niet zo diep, maar voor de zekerheid wil ik het weten.

Bijdrager
    sanius

Hij is totaal niet zichtbaar… Maar als je AppleCare hebt zou ik hem gewoon ter reparatie aan Apple geven.

Volgens mij zit hier het logic board en ongeveer je CPU, dus echt veilig is het allemaal niet…

Bijdrager
    apple_fan

dat is ook niet mijn foto, ik heb even geen fototoestel bij mij. en heb geen applecare. mijn vader heeft het trouwens gedaan.

Bijdrager
    Calpa

..een deuk in het witte kunststof?

Bijdrager
    –help

lijkt me stug, het is (een soort) kunstof. en dit scheurt, en deukt niet. Tenzij het een alu MB(P) is dan zou het kunnen deuken.

Bijdrager
    apple_fan

nee het is echt een deuk. ik za er een foto van maken als ik een toestel heb.

Bijdrager
    SPQR
    ”sanius”

Hij is totaal niet zichtbaar… Maar als je AppleCare hebt zou ik hem gewoon ter reparatie aan Apple geven.

Volgens mij zit hier het logic board en ongeveer je CPU, dus echt veilig is het allemaal niet…

Zou AppleCare dit dan vergoeden? :roll:

Bijdrager
    Cenobyte

Als je computer nog goed functioneert kan dit geen kwaad. De eventuele schade zou ontstaan tijdens het ontstaan van de deuk, want toen heeft je logic board inderdaad een optater gekregen. Als alles echt nog goed werkt, zou ik me hierover niet druk maken, want die deuk “doet” verder niks meer.

Bijdrager
    Job Versloot

Als je vader het heeft gedaan heb je niks aan Apple Care

Bijdrager
    apple_fan

Oke bedank voor de andwoorden.

Bijdrager
    casperrrrrrr

Ik denk dat die deuk in je hoofd je meer kwaad heeft gedaan..

Bijdrager
    Dagaloni

Lekker aanmoedigend.. casper..

Bijdrager
    themacs
    ”apple_fan”

Oke bedank voor de andwoorden.

Ai dat deed pijn aan men ogen

Bijdrager
    AdriaanB

vergoed AppleCare nou een deuk in je MacBook? Een vriend van me heeft (net als ik) de nieuwe alu Macbook, met een deukje…

Zou leuk zijn als het vergoed wordt!

Bijdrager
    sven-

<verwijderd door moderator>

Bijdrager
    –help
    ”sven-“

Trieste afbeelding

Kom op sven-, beetje niveau mag ook wel hoor …

Bijdrager
    –help

[size=9:f5496bb6b8]bewerken lukte niet ? dus nieuwe post[/size:f5496bb6b8]

Deuken vallen niet onder applecare/garantie. Misschien als je hier niet voor op wilt draaien kan je de verzekering inlichten ?

Bijdrager
    sven-
    ”bmwmaster”
    ”sven-“

Trieste afbeelding

Absoluut! Net zoals een beetje aandacht voor de spelling en het niveau van de vraagstelling door de topicstarter.

Bijdrager
    1984

:sotp:

Bijdrager
    Cenobyte
    ”sven-“
    ”bmwmaster”
    ”sven-“

Trieste afbeelding

Absoluut! Net zoals een beetje aandacht voor de spelling en het niveau van de vraagstelling door de topicstarter.

Gezeik over spelling, grammatica of het niveau van een posting is off-topic en IMHO een grotere overtreding op een forum als een spellingsfout. Houd ook rekening met het feit dat niet iedere poster een raketgeleerde is met alleen tienen op het rapport :sealed:

Bijdrager
    Stuvio

Ik heb al jaren een deuk in m’n PowerBook (dat is wel aluminium en dus niet kunststof, ik weet niet of dat verschil maakt) en hij doet’t prima. Hij is wel op een andere hoogte (ter hoogte van de cd-lader) maar geen problemen dus. Ik kreeg m’n CD’s er soms niet goed uit en soms doet de lens niet wat ik wil, maar dat is no biggie. Ik heb de opening wat opengewrikt en die lens-fout valt amper voor.

Er viel een hele boekenkast op m’n laptop. Een wonder dat hij nog werkt dus!

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.