17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    kenmasters

Desktop laten zien zoals in windhoos???

Is het mogelijk om in os x de desktop ineens te laten zien zoals met dat knopje in de quicklaunch bar van windhoos?

Ik minimaliseer nu alles, maar het is handiger om er een knopje of toetsencombo voor te hebben.

Bijdrager
    Jor1

Ik snap niet wat je bedoelt…

wie wil er nou een windowsfunctie?

Appeltje Hide?

Bijdrager
    Aqua1

Ik snap ook niet wat je bedoelt. Misschien alt-appel + klik-in-de-dock-op-de-finder ?

Bijdrager
    kenmasters

Wat ik bedoel is dit: In windows heb je naast de startknop een icoontje van de desktop zitten. als je daar op drukt worden alle programma’s geminimaliseerd zodat je de desktop ziet. Ik vroeg me af of dit in os x ook kon.

Bijdrager
    Aqua1

Zie mijn vorige post dus….

Bijdrager
    Clungel

Show Desktop is hetgene wat je zoekt.

Kijk hier maar eens -> http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=10005&db=mac

Anoniem

volgens mij muisklik+Command +Option (klik + apple + alt) op desktop
    Als ‘ie helemaal ‘dicht’ zit is ’t lastiger :?

Bijdrager
    nankovic
    ”haka”

volgens mij muisklik+Command +Option (klik + apple + alt) op desktop
    Als ‘ie helemaal ‘dicht’ zit is ’t lastiger :?

goeie tip!

Bijdrager
    Aqua1

Jongensjongens, lezen jullie ook wat ik schrijf ? Zoiets stond er al een post of wat geleden ook al.

Bijdrager
    nankovic
    ”Aqua1″

Jongensjongens, lezen jullie ook wat ik schrijf ? Zoiets stond er al een post of wat geleden ook al.

Rustig maar:? :)

alt+appel+Finder-in-de-dock aanklikken werkt niet bij mij. alt+appel+desktop wel!

Bijdrager
    Aqua1

Ja, nou sorry hoor. Ik heb al eerder meegemaakt dat er heel lang wordt doorgepraat als ik allang het antwoord heb gegeven. Vandaar.
    Maf trouwens dat het via de doch bij jou niet werkt. Die tip komt erop neer dat je alt+appel indrukt en dan op een app in de dock klikt. Dan wordt alles ge-hide, behalve de app waarop je klikt. Zou moeten werken.

Bijdrager
    Torz

Goedzo Water,ben hier heel blij mee! 8)

Anoniem

aqua schreef

Maf trouwens dat het via de doch bij jou niet werkt. Die tip komt erop neer dat je alt+appel indrukt en dan op een app in de dock klikt. Dan wordt alles ge-hide, behalve de app waarop je klikt. Zou moeten werken.

Aha,
    alt+appel+klik op een ander programma in de dock, en het programma op het scherm verdwijnt en ’t aangeklikte programma start.:)
    Dat werkt wel bij mij

Bijdrager
    Urbin Design

Lekkere optie! apple+alt=(klik)desktop.
    Staat op de bank.:lol:

Bijdrager
    yoann

das nu een functie da ik altijd miste bij os x maar nu dak weet hoe het moet stijgt apple weeral nog es in mijn achting:-)

Anoniem

huiswerk voor morgen:
    alles uit het hoofd leren:P
    http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75459

Bijdrager
    kenmasters
    ”Clungel”

Show Desktop is hetgene wat je zoekt.

Kijk hier maar eens -> http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=10005&db=mac%5B/quote:a10a910248%5D

Juist, bedankt. Dat was idd wat ik zocht. Ik heb ook die toetscombinatie’s geprobeerd maar dat lukte niet.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.