7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

DeMorgen knabbelt aan geheugen of toch niet?

De Vlaamse krant DeMorgen heeft een uitstekende app voor de iPad, echt een schoolvoorbeeld van hoe een degelijke en vlot werkende applicatie er moet uitzien. Alleen is er geen mogelijkheid om oude kranten te deleten. Na 30 kranten wordt er automatisch ruimte vrij gemaakt.
    Nu vraag ik mij toch af of zo 30 kranten met alles erop en eraan niet (te) veel geheugen zullen opslokken, want als dat zo is, dan is de app uiteraard al een stuk minder interessant.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Tekst neemt niet zoveel ruimte in beslag. Ik zou me pas zorgen gaan maken wanneer alles vol staat met audio en video. Als ze het netjes opmaken gok ik toch wel op maximaal een MB of 5 per krant. 150 MB is toch wel de ruimte die je een fatsoenlijke app mag gunnen toch!?

Bijdrager
    Oppie

Zorgen, zorgen, zorgen… al die zorgen toch…:sealed:

Bijdrager
    gipsman

Ik heb gisteren met de webmaster van de DM app gebeld omdat ik ‘maar’ een 16GB iPad heb.
    30 DM kranten zou ca. 1GB zijn.
    Na een van volgende updates zou je ook zelf kunnen deleten, zoals bij de DS app.

Bijdrager
    Geedee

Ah, dat is dan goed nieuws, want voor het overige vind ik de app stukken beter werken dan die van de Standaard.

Bijdrager
    Dr. Maddox

33 MB per krant?

Dat is belachelijk veel!

Bijdrager
    gipsman

Er zitten nogal wat foto- en videotoestanden bij…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.