10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Photovidy

Dell P2415Q aansluiten mbp 15 retina

Beste,

Ik heb in maart dit jaar een nieuwe mbp retina 15″ aangeschaft nu wil ik graag als extern scherm de Dell P2415Q aanschaffen 4k scherm. Hoe kan ik deze het beste aansluiten zodat ik de beste resolutie heb? Hier onder de specs van mbp

2,5-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,7 GHz
    16 GB 1600-MHz DDR3L SDRAM
    512 GB PCIe-flashopslag
    Intel Iris Pro Graphics + AMD Radeon R9 M370X met 2 GB GDDR5-geheugen

Alvast bedankt voor de reactie’s

Yannic

Bijdrager
    mtooster

Een mini-displayport naar displayport kabel.
    http://www.allekabels.nl/displayport-kabel/4473/1310533/mini-displayport-naar-displayport-kabel.html

Of mini-displayport naar mini-displayport
    http://www.allekabels.nl/mini-displayport-kabel/4971/1155990/mini-displayport-kabel.html

Zolang het maar displayport 1.2 is.
    Als je via HDMI gaat ben je sowieso gelimiteerd op een refreshrate van 30 hz op 4K resolutie (de monitor heeft max Hdmi protocol 1.4. Voor 4K op 60hz heb he HDMI 2.0 nodig.)

Bijdrager
    Photovidy

Ik heb inmiddels het scherm besteld met kabel van Club 3D mini displaypoort naar displaypoort.

Thanks ??

Bijdrager
    Vroegah

Yannic, surpriiiiise: kabels zitten in gewoon in de doos heur;-)

Wat is inbegrepen?

Monitor en standaard

Voedingskabels (verschilt per land)

DP-mDP-kabel

USB upstream-kabel

Kabelafdekking

Drivers en documentatiemedia

Snelstartgids

Informatie over veiligheid en regelgeving

Fabrieksrapport van kleurkalibratie

Bijdrager
    Photovidy

Hahaha ja stom niet gezien Xd, zag overal staan geen hdmi bijgeleverd dus was daar beetje vanuit gegaan. Maja reserve kabel erbij.

Bijdrager
    fred44nl

een model P2415Q zal ongetwijfeld iets anders zijn dan een model U2415.
    van het laatste model zijn nogal wat problemen bekend, met name vanwege flikkerend beeld.
    zoek er maar es naar op internet.
    dan kom je er ook achter hoe de service van Dell tegenwoordig is.
    een gewaarschuwd mens telt voor 2:)

Bijdrager
    TheBigZ

Was een tip van Afroman…

Extern beeldscherm voor MBP

De problemen waar fred44nl op doelt zijn vooral in combinatie met een paar jaar oude Mac.

We horen graag van de TS (Photovidy) hoe de combinatie met de nieuwe MBP uitvalt.:)

Bijdrager
    Photovidy

Ik zal jullie op de hoogte houden ik verwacht het scherm morgen te ontvangen.

Bijdrager
    TheBigZ

Dat zou leuk zijn.

Bijdrager
    Photovidy

Beste alle, zijn even wat maanden en dagen voorbij gegaan. Net nadat het scherm binnen kwam gelijk veel me gewerkt om er aan te wennen.

In combinatie met de huidige mbp die ik nu heb werkt het echt super fijn. Van flikkerend beeld zoals hier boven wordt beschreven geen last van. Scherm werkt vlot, is goed helder en 4k wordt echt super goed weergeven. Wanneer je de Mbp uit sluimerstand haalt heeft die soms opstart problemen, maar dat is meer vaak wanneer ik druk met Photoshop bezig ben geweest of final cut pro en alles daar om heen.

Het enige probleem waar ik tot vandaag niet uit kom is dat alles wordt gevoed ssd/externe hardeschijf, telefoon, iPad kan ik laten opladen vanuit de USB poorten, alleen echter mijn externe geluidskaart. Maar dat is nu ook geen groot probleem meer, heb de studio monitoren verkocht en mooie bose set gekocht.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.