30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)
  • Q:
    Bijdrager
    kempovic

Dell 20″ widescreen 35% korting

voor wie ’t interessant vindt,
    de dell 20″ breedbeeldmonitor is nu te koop met 25+10% korting.

dus voor €409,18. ter vergelijking: de vergelijkbare Apple Cinema Display 20″ kost €819,–

doe er uw voordeel mee.
    http://accessories.euro.dell.com/sna/default.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs

Bijdrager
    iJet

Oei, dat interesseert me wel. Morgen even extra aardig voor de baas zijn:?

Bijdrager
    danielpunt

Shit, dat word erg lastig kiezen zo :roll:

Bijdrager
    The Photographer

Wat is beter om naast een 15″PB met 1440X960px scherm te zetten? Ik wil namelijk dat het dezelfde verhouding is/blijft… Ik dacht zelf aan de Wide-schreen versie..

Bijdrager
    danielpunt

maakt niet zo veel uit, je kunt het als scherm ernaast gebruiken.

Bijdrager
    boerke

Ja, maar voor 3 tientjes meer heb je een ‘niet’ 16 x 9 monitor. (4:3 dus(1600×1200 ipv 1680×1050)
    dat zijn maar mooi 156.000 pixel extra
    (10% meer pixels/(=screenestate))

iemand zicht op de bezorgkosten van deze dell?

Bijdrager
    tijn22

35% korting?

25+10=32,5!

100 * (1-0,25) * (1-0,10) = 67,5.

Bezorgkosten zullen wel weer 89 euri zijn, Dell kennende. Is altijd wel grappig om te zien dat de goedkoopste budget computers dan toch niet zo goedkoop uitvallen..

Bijdrager
    wKamsma

Bij monitoren zijn de verzendkosten slechts 4,76, dus dat valt mee. Er is overigens wel gewoon 35% korting, ze hebben die twee percentages gewoon bij elkaar opgeteld. 0,65*629,51=409,18.

Bijdrager
    simiban

ik heb zo een 26″ lcd TV van dell en deze laptop doet daar aardig zen ding op het is maar om te zeggen dat die Dell schermen best wel te pruimen vallen qua kwaliteit.

Is typisch als dell zen kwartaalresultaten niet haalt dat ze alles in de korting gooien:)

Bijdrager
    AdriaanB

Er staat hier dat de totale verzendkosten inclusief BTW € 4,76 zijn :D

Bijdrager
    Buzz

Dit is ook nog het dit jaar geïntroduceerde nieuwe model. Ik heb de voorganger ervan op mijn werk op mijn PowerBook aangesloten. Heerlijk scherm!

Bijdrager
    Almost Daily

Als je geen Dell wilt, maar ook geen 800+ wilt neertellen voor een belachelijk dure Cinema Display, dan raad ik je aan om eens naar 20″ Philips widescreen te kijken. Heb ‘m nu een paar maanden aan m’n Powerbook hangen en ben er erg tevreden over. Prijs: € 438,-. Zelfde lcd als Apple scherm, geen dooie pixels, lekker helder. De behuizing is geen Apple kwaliteit, maar voor de prijs van een Cinema Display kun je twee van deze schermen kopen.

Bijdrager
    iBert
    ”Almost

Als je geen Dell wilt, maar ook geen 800+ wilt neertellen voor een belachelijk dure Cinema Display, dan raad ik je aan om eens naar 20″ Philips widescreen te kijken. Heb ‘m nu een paar maanden aan m’n Powerbook hangen en ben er erg tevreden over. Prijs: € 438,-. Zelfde lcd als Apple scherm, geen dooie pixels, lekker helder. De behuizing is geen Apple kwaliteit, maar voor de prijs van een Cinema Display kun je twee van deze schermen kopen.

En voor een Audi koop je 2 Nissans. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Laatst zijn we hier op het werk overgeschakeld op 20″ Cinema Display’s, en het zijn simpelweg prachtige schermen. Mooi, helder, en van uitstekende kwaliteit. Je moet er tenslotte 8 uur per dag, en dat elke werkdag van de week, naar kijken. Geef mij dan maar een knap stukje design in plaats van zulk een plastic zelfbouwpakket.

Bijdrager
    Almost Daily

Tja, het is maar wat je er voor over hebt. Ik heb op bij m’n oude werkgever iedere dag achter een Cinema Display gezeten, zeker mooie schermen, ze zien er schitterend uit. Maar aan beeldkwaliteit is ie echt geen haar beter dan m’n huidige Philips (sterker nog; kwa beeld ben ik meer tevreden over m’n Philips). En het gaat er mij vooral om wat er op het scherm te zien is, niet eromheen, ookal is ie twee keer zo duur.

Bijdrager
    iDog

Ik ben niet zo’n held in al die types. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen die 2 van Dell ? De FP en de WFP ? Zijn toch allebei 20.1″, zelfde snelheid, zelfde resolutie ?

Kan iemand me die 40 euro verschil uitleggen ? :?

Thanks,

dog

Bijdrager
    iBert
    ”Almost

En het gaat er mij vooral om wat er op het scherm te zien is, niet eromheen, ookal is ie twee keer zo duur.

Leuk voor je collega’s:wink:

Tja, ieder maakt natuurlijk voor zichzelf een afweging tussen vorm en functionaliteit. Voor mij liefst een mooie combinatie van beiden. En dat vind je in een Cinema Display. Lekker plug&play, en onmiddelijk kleuren correct.

Men heeft vaak commentaar op het beleid van Apple dat je zowat alles bij Apple koopt voor je systeem, zoals scherm, desktop, muis, toetsenbord, webcam,… Je gaat mij heus niet horen zeggen dat Apple goedkoop is, maar het is net die naadloze integratie wat geeft dat je niet moet lopen zoeken achter drivers en dergelijke, en weet dat je kwaliteit in handen hebt. En kwaliteit kost geld.

Bijdrager
    iDog

Even m’n eigen vraag beantwoorden :

WFP :

Kenmerken en voordelen
    # Monitorformaat en -type : 20,1-inch flatpanel / Active Matrix TFT – Desktop
    # Resolutie : 1.680 x 1.050 pixels
    # Reactietijd / helderheid / contrastverhouding : 16 ms / 300 cd/m² / 800:1
    # Afmetingen (BxDxH) : Met standaard: 472,7 x 177,7 x 332 tot 513 mm
    # Gewicht : 6,5 kg
    # Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H, inclusief in hoogte verstelbare standaard
    # Aantal (vrije) poorten / connectortype : 15-pins D-sub/DVI-D/S-Video/Composietvideo-connectors
    # Pixelgrootte : 0,255 mm (pixel pitch)
    # Compatibiliteit : Pc
    # Garantie : 3 jaar

FP :

* Type beeldscherm : LCD-beeldscherm
    * Diagonaal formaat (Werkelijke weergave) : 20,1-inch (20,1-inch)
    * Resolutie : 1.600 x 1.200 pixels bij 60 Hz
    * Responstijd / Helderheid van beeld / Contrastverhouding : 16 ms / 300cd/m2 / 800:1
    * Afmetingen (B x H x D) in mm : 547,6 x 367 (uitgebreid / gecomprimeerd) x 445,3 x 193,5
    * Gewicht : 6,9 kg
    * Kenmerken : VESA®100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H, dunne zwarte of zilveren omlijsting, in hoogte verstelbare standaard meegeleverd
    * Connectors / poorten / sleuven : USB / 15-pins D-sub / DVI-D / S-Video / Composietvideo-connectors
    * Vereiste spanning : 100 tot 240 V wisselstroom, 50/60 Hz
    * Details service / ondersteuning : 3 jaar garantie

Bij de WFP zie ik staan Compatibiliteit : Pc. Toch vreemd.
    Na ja, de USB hub functionaliteit van de FP plus het iets grotere oppervlak (1600×1200) (en uiteraard de zilveren omlijsting 8) ) doen het hem wel.

Nu nog eens even thuis uitleggen dat ik echt veel minder vervelend ben als ik dit scherm zou gebruiken.. :?

Bijdrager
    Almost Daily

Die FP is niet breedbeeld, vandaar 1600×1200 resolutie…

Bijdrager
    iDog

En het prijsverschil zit hem in ? De usbpoorten dan ?

Ben ik toch weer aan het twijfelen. Ik heb namelijk al een iMac 20″ (breedbeeld 1680*1050, dus) en dat vind ik wel erg fijn werken.

De Dell zou worden aangesloten op m’n G4QS.

Nog bemerkingen/dingen waar ik op moet letten tijdens het kiezen tussen de FP en de WFP ?
    Zoals ik het zie heeft de FP het voordeel van de ingebouwde USB-hub. De WFP is dan weer breedbeeld, maar geeft duidelijk aan Compatibliteit : Pc.

Iemand nog advies ? Ervaring ?

Bijdrager
    Almost Daily

De Dell FPW kun je ook gewoon aan je Quicksilver Mac hangen. Zie hier.

Bijdrager
    iDog

De Dell FPW kun je ook gewoon aan je Quicksilver Mac hangen. Zie hier.

Aha, en dit is dan nog een iets nieuwer type zelfs (in de review gaat het over een 2005FPW, degene die nu te koop staat is de 2007FPW), dus alleen maar beter.

Dan toch maar widescreen. Wat een keuzes een mensch al niet moet maken 8)

Bedankt !

Bijdrager
    kempovic

net binnen.
    ziet er super uit,
    kan na een half uur nog niet zeggen of ie super werkt, maar hij werkt iig met een mac.

Bijdrager
    iDog

De mijne heb ik gisteren besteld (en betaald). Hopelijk begin volgende week maar 5-7 dagen zal eerder pas de week erop zijn.. na ja.. geduld is een schone zaak :mrgreen:

Bijdrager
    danielpunt

Ik wil dan wel foto’s zien :P

Bijdrager
    jobwol
    ”pietsnot”

Er staat hier dat de totale verzendkosten inclusief BTW € 4,76 zijn :D

Ja dat klopt. Ik heb hem net een paar dagen geleden besteld en let op wat voor een enorme omweg hij maakt voor EUR 4,76 (hij moet naar Utrecht):

BRUSSELS, BE 07/14/2006 11:02 P.M. ORIGIN SCAN
    EINDHOVEN, BEST, NL 07/14/2006 8:14 A.M. ORIGIN SCAN
    NL 07/14/2006 10:20 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

En nu maar hopen dat de belgen hem naar mijn adres willen brengen!

Bijdrager
    beammeup

Wat een hoop geld.
    Als je Dell belt heb je een 24′ voor 750 EURO.
    Kwestie van even stevig onderhandelen,..

Bijdrager
    kempovic

heb em besteld woensdag op donderdag nacht.
    hij was hier vrijdagochtend 11 uur.

dus 1,5 dag ipv de gestelde 5-7 dagen, was aangenaam verrast.

Bijdrager
    iDog

Dan denk je dat je sneller bent…

Vrijdagmiddag besteld. Vlak daarna krijg ik een mail van Dell met bevestiging van order en betalingsdetails. Er staat iets in de trant van dat ik alvast kan betalen als ik het precieze bedrag weet o.v.v een meegestuurd ordernummer en dat er later (volgende dag) nog een extra mail met nog meer betalingsinformatie zal worden opgestuurd.

Ikke dus voortvarend, totaalbedrag incl, verzenden stond immers op de website na het bestellen (e zulke dingen print ik altijd meteen uit), dus vlug via Rabo internetbankieren overgemaakt.

Krijg ik de volgende dag dus die mail met meer info. Staat er doodleuk in dat gebruikers van o.a. Rabo internetbankieren sneller zijn door gebruik te maken van iDeal (“Klik hier om…”). Scheelt 2 dagen, staat er.

Nu zei ik al dat ik wel geduld heb, maar dit hadden ze toch ook wel even in de vorige mail mogen zeggen.

Na ja, het is toch weekend en het maakt waarschijnlijk geen hol uit en ik moet niet zo zeiken (I know, maar het is warm, kan niet slapen en moet toch iets doen..:) ), maar toch.. :x

Bijdrager
    Marresc

Zou ik de 2007WFP aan mijn iMac kunnen hangen? Ik zou nog willen profiteren van de korting, nu ze nog geldt. :innocent:

Bijdrager
    zAo
    ”Marresc”

Zou ik de 2007WFP aan mijn iMac kunnen hangen? Ik zou nog willen profiteren van de korting, nu ze nog geldt. :innocent:

Als je niet de intel ‘eMac’ (edu – iMac dus) hebt wel ja!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.