10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    JanV

Dell 1110 Laserprinter

Een mooi klein lasertje voor mij.

Op de site van dell staat OS x echter niet ondersteund.

wie weet meer?

Link: http://www.dell.com/downloads/emea/products/printer/print_1110_nl.pdf

Bijdrager
    G-Force

Dat lijkt aardig op een rebranded Samsung. Kans dat je drivers vindt bij Samsung, maar waarom niet een Brother waarvan je 100% zeker weet dat die werkt, of een Samsung?

Bijdrager
    Esquare

Niet doen.

Bijdrager
    Freek.

Check idd even de Brother zww laser printers.
    Ik heb onlangs voor thuis een HL-2070N gekocht. Is een netwerkuitvoering die binnen no-time vanuit alle systemen (3x OSX, 1x XP) hier in huis prima print.

Bijdrager
    edward00

Dell is in 99% van de gevallen gewoon Lexmark

Bijdrager
    passenger

Gewoon niet doen, tenzij je exact weet uit te vinden welke printer het eigenlijk is. Tonertje uitsluitend online bestellen, ook even checken, en kan even duren. En kosten…

Ook ik roep Brother!

[edit]typo[/edit]

Inactief
    Anoniem

Beste koop van extreem cheap lasers is de Brother HL-2030… kost iets van 99 Euro. Snel, stabiel en prima ondersteuning onder OSX.

Bijdrager
    rolandvc

Als je dan een Dell wil, waarom neem je dan niet de 1710 ipv de 1110. Kost 30 euro meer, maar is dubbel zo snel, hogere resolutie en OsX compatibel.
    Het klopt overigens dat Dell zelf geen printers bouwt. Hun inkjets komen normaal van Lexmark. De lasers van Samsung of Fuji Xerox.
    Ik heb zelf een Dell 3110 kleurenlaser (dit is een Fuji Xerox) en ben daar heel tevreden over : werkt perfect met de Mac, biedt degelijke afdrukken en is vrij zuinig in verbruik (werd trouwens geleverd met volledig gevulde toners voor 4000 afdrukken).

Bijdrager
    Esquare
    ”edward00″

Dell is in 99% van de gevallen gewoon Lexmark

Nog een goede reden om het niet te doen.

Bijdrager
    JanV

Bedankt voor de reacties.

Naar de brother 2030 heb ik idd ook al gekeken.

Als arme student kijk ik echter eerst of een model op marktplaats oid staat.

Deze Dell 1110 stond er toevallig ook. Vandaar de vraag.

Maar even wachten tot er nog weer een brother 2030 op marktplaats komt dan:)

groet,

Jan

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.