6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    sinew

deleten van favoriete pages

Kan favorieten pages niet deleten,aanwijzingen in help exploirer gebruikt maar niets werkt?

Bijdrager
    Gijs

Gewoon de tab voor Favorieten openen (linkerkant van het venster), de bewuste favoriet selecteren en op backspace drukken. Wel even oppassen dat je bij het selecteren niet de naam van de favoriet selecteert, want dan kun je alleen die naam veranderen. Je moet op het icoontje selecteren.

Bijdrager
    tiny

Hmm, ff denken, Xploder, da’s lang geleden;)

Appeltje – 2 brengt het favorietenvenster naar voren. Dit is als een finder window. Je kan mappen aanmaken, deleten, toevoegen etc…

Dit vind ik altijd het makkelijkste bookmark managen. Die side bar vind ik erg lelijk en onhandig. Appeltje – T is altijd het eerste dat ik doe als hij er nog op zit.

Daarna met Chimera (nu Camino) tegenwoordig met Safari…

Bijdrager
    Mmmarco

In Exploiter kun je ook gewoon de ‘link’ beetpakken en naar de prullenbak slepen, mocht je problemen hebben met de vorige tip.

Bijdrager
    tiny

Of één of meerdere selecteren en dan delete key (met of zonder appeltje, dat ben ik vergeten)…

Bijdrager
    tiny

Sinew, misschien ten overvloede, maar heb je ook gedacht aan Safari? Qua bookmarkhandling gaat er dan een hele wereld voor je open…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.