2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    dams1

    deleten cloud mobileMe lukt niet.

    ik heb problemen met sync naar de cloud van mobileMe. een van de subagenda’s heeft automatisch alle afspraken op ‘oneindig herhalen’ gezet. dus er zijn 22000 items die hij nu wil syncen.
    Nu wil ik die leeg maken en dan er weer opnieuw opzetten. Ik heb alle contacten afgesloten (‘stop synchronisatie’) en bij de laatste vraagt de computer wat ik van mobileMe wil deleten. Ik klik alles aan maar…… het gaat niet weg als ik de cloud via safari test. Ik wacht nu al uren, maar de agenda in de cloud wordt niet leeg en blijft ‘items loading’ zeggen.
    wie weet wat dit is?
    1. de bug met alle afspraken die oneindig zijn geworden?
    2. hoe kan ik de cloud echt leeg krijgen?

    Enorm bedankt!

    Bijdrager
    ruudkraus

    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad. Contacten laten synch met google. Dat ging dus compleet fout.
    Alles dubbel en 3 4 5 dubbel. Het wissen van de cloud heb ik in safari gedaan. Wel MobileMe op de Mac ontkoppelen. Dan alles wissen in safari, wel wachten dat hij ook echt gewist is. (Heb het paar x moeten doen).

    Dan weer koppelen.

    Hier draait weer alles zoals het moet

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.