8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    cles

Deksel op de vingers met de nieuwe macbook-pro??

Maccers

Sta op het punt een MBP aan te schaffen.
    Heb ergens het volgende gelezen.

Dat als je onderuitgezakt in een stoel zit of ligt in bed, en je hebt je laptop bij je
    dat het scherm (deksel:-) van de mb en mbp vanzelf dichtvallen.
    Scherm valt door zwaartekracht dicht.

Ik zit hier met een witte mb,en hou je hem ook houdt, de deksel blijft gewoon op zijn plek.

graag ervaringen met de nieuwe alu mb en mbp
    en idee├źn voor een oplossing, kun je een of ander schroefje aan draaien zodat mijn luie computerhouding in stand gehouden kan worden zalf met de nieuwe alu mbp.

gr cles

Bijdrager
    robindonne

valt inderdaad sneller dicht dan die witte macbook.

Het scherm staat wel perfect afgesteld om het fatsoenlijk , met enige tegendruk, dicht te klappen.

Door het gewicht van de vele kwalitatief hoge materialen, bla bla bla

Door het hoge gewicht van het scherm valt hij inderdaad zomaar een stukje dicht.

Je moet je helm opzetten wanneer je gebruikt maakt van de macbook.

http://flickr.com/photos/puckman/2100516/

Bijdrager
    Pasav

Ik heb er nog geen last van gehad.

Bijdrager
    LeonB

Ik heb het hier even getest op een 15″ MBP die klaar staat om uit te leveren. Staat de laptop vlak op tafel, dan valt het scherm nooit dicht, ongeacht de hoek waarin het scherm staat. Kantel je de onderkant echter naar voren (dus zoals je er wellicht mee op je schoot zou zitten op de bank), dan valt het scherm dicht als deze niet ver genoeg open staat.

Bijdrager
    JW

Nee, geen ervaring mee met mijn MB. Het scherm blijft netjes in dezelfde positie open staan.

Het enige wat een keertje gebeurd is, is dat tijdens het vervoer van de bank naar de eetkamertafel het scherm ietsje verplaats was. Dit ging er overigens niet heel zachtjes aan toe. Maar eigenlijk is hett verwaarloosbaar!

Ik zou zeggen dat je er niet druk over hoeft te maken :wink: .

Succes met de aanschaf 8) !

Geblokkeerd
    Anoniem

Op bed, met je benen opgetrokken en MBP op schoot, kan hij idd dichtklappen.

Maar ervaar het niet als storend.

Bijdrager
    robindonne
    ”robindonne”

valt inderdaad sneller dicht dan die witte macbook.

Het scherm staat wel perfect afgesteld om het fatsoenlijk , met enige tegendruk, dicht te klappen.

Door het gewicht van de vele kwalitatief hoge materialen, bla bla bla

Door het hoge gewicht van het scherm valt hij inderdaad zomaar een stukje dicht.

Je moet je helm opzetten wanneer je gebruikt maakt van de macbook.

Apple helmet

overigens alleen wanneer de mbp niet horizontaal staat

Inactief
    Anoniem
    ”cles”

Dat als je onderuitgezakt in een stoel zit of ligt in bed, en je hebt je laptop bij je
    dat het scherm (deksel:-) van de mb en mbp vanzelf dichtvallen.
    Scherm valt door zwaartekracht dicht.

kort filmpje (zie het eind) van Appleinsider:
    http://www.appleinsider.com/articles/08/10/24/apples_unibody_macbook_pro_an_in_depth_review_with_video.html&page=2

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.