8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jesper

Dekking Safari

Yo mensen.

Waar kan ik meer vinden over de dekking van Safari?
    We hebben nu IE als testbrowser. Maar Safari is nu standaard.

Bijdrager
    Zout

ik begrijp helemaal niet wat je bedoeld…. Wil je weten hoeveel mensen er met safari internetten ofzo?

Bijdrager
    Jesper

Ja precies, ik wil weten hoeveel mensen er gebruik van maken, of hoeveel % van de totale hoeveelheid gebruikers met Safari als browser werkt.

Bijdrager
    KR1275

Als ik het baseer op de top 5 bezoeken van mijn eigen website, dan komt die daar niet in voor. Ik schat daarom dat het onder de 2% ligt. Volgens mij wordt ook nog erg veel IE gebruikt in OS-X.

Bijdrager
    zakalwe
    ”Richard

Volgens mij wordt ook nog erg veel IE gebruikt in OS-X.

Ja, dat denk ik ook, vooral omdat het (tot 10.3) de standaard ingestelde browser is. En hoewel de meesten hier wel zijn overgestapt, geldt dat voor veel mensen niet.
    Trouwens, behalve als je site zich uitsluitend richt op Mac gebruikers zal je ook Internet Explorer onder Windows moeten checken. Internet Explorer op de mac komt er dicht bij, maar het is niet hetzelfde.

Bijdrager
    Thom
    ”Zout”

ik begrijp helemaal niet wat je bedoeld…. Wil je weten hoeveel mensen er met safari internetten ofzo?

Nee in welke plaatsen in nederland safari goed bereik heeft.

Bijdrager
    Deskman

Doe een polletje…

Bijdrager
    Ruben

Vraag eens aan mensen met een eigen site om hun statistiekje hier te showen, kun je precies zien hoeveel % van welk OS, browser etc…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.