6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    goofyboy1

defect videokaart macbook pro 17'' uit 2007 nog garantie????

Hallo,

Ik zit de bekende piepzak….. Na een week van problemen met rechten van de gebruikers op mijn macbook pro en herhadelijk opnieuw installeren van snow leopard ben ik na een hardwarte test erachter dat de videokaart defect is. Nu is dit een bekend probleem bij apple.

Nu is mijn vraag kan ik mij nog beroepen op garantie omdat toen al bekend was dat de videokaart een defect had of kon krijgen???.
    De gebruikelijke garantie periode is voorbij.. Welke stappen dien ik te nemen als apple niet te gemoed komt op mijn aanvraag voor reparatie die ik zojuist heb ingedient online??

Alvast bedankt,

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Als je de 8800 hebt kan je gewoon naar een APR of AASP geloof ik. Heel recent is er nog iemand op het forum geweest die dat gedaan had.

Bijdrager
    goofyboy1

Er zit een 8600 GT M in…

Bijdrager
    Pim.vd.Kleijn

Dan heb je recht op de verlengde garantie, zou Apple bellen en het probleem voorleggen. Apple resellers (beweren)zijn soms niet bekend hiermee (te zijn.)

Bijdrager
    tinus_omt

De bewuste informatie van Apple:

http://support.apple.com/kb/TS2377

Als je reseller vervelend doet is het misschien zinvol om het artikel uit te printen en mee te nemen.

Bijdrager
    Simon

Hetzelfde probleem hier enkele weken terug.
    Gewoon naar mijn APR geweest (had het artikel afgedrukt en meegenomen, maar ze wisten onmiddellijk waarover het ging). Een kleine week later was ie hersteld. Gratis.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.