5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    meesje

Deezer via iTunes-kaarten te betalen?

Op dit moment maak ik gebruik van Spotify (betaalde dienst). In een computertijdschrift heb ik een artikel gelezen waarin streaming muziekdiensten worden vergeleken. In deze vergelijking werd Deezer iets beter beoordeeld dan Spotify. Dat had ik niet verwacht. Ik zou daarom graag eens Deezer willen uitproberen. In tegenstelling tot Spotify kun je het abonnement voor Deezer via een in-app aankoop doen.

Mijn vraag gaat over deze in-app aankoop. Kunnen jullie bevestigen of deze in-app aankoop wordt ingehouden op je iTunes tegoed (gift cards) of direct van de aan je itunes account gekoppelde creditcard. Mijn gevoel zegt dat dit waarschijnlijk van je iTunes goed ingehouden wordt, maar ik had ergens gelezen dat bij iTunes Music dit niet het geval is. Dit maakt dus aan het twijfelen.

Bijdrager
    TheBigZ
    meesje op 18 september 2015

In tegenstelling tot Spotify kun je het abonnement voor Deezer via een in-app aankoop doen.

Een Spotify abonnement kun je ook via de App Store aanschaffen. Maar je bent gek als je dat doet. Dan strijkt Apple 30% op.

Je kunt zowel bij Spotify als bij Deezer een Gift Card kopen.
    http://www.deezer.com/offers/

Wat je vraag betreft: alle aankopen in de App Store worden eerst ingehouden op je tegoed.

Bijdrager
    jf
    TheBigZ op 18 september 2015

Een Spotify abonnement kun je ook via de App Store aanschaffen. Maar je bent gek als je dat doet. Dan strijkt Apple 30% op.

Zie je dat ook terug in de prijs?

Bijdrager
    TheBigZ

Ja, je dokt €12,99 per maand (via in-app purchase) ipv €9,99. Dus je bent m.i. niet handig als je daar intuint…

https://itunes.apple.com/us/app/spotify-music/id324684580?mt=8

Bijdrager
    meesje

@Ramon: bedankt voor het aanpassen van de titel.

Doordat er vaak aanbiedingen zijn met itunes giftcards (meestal 20% korting) wordt een abonnement op Deezer best aantrekkelijk.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.