26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    kwispel

Deense toestanden in NYC. Gewoon raar

http://blogs.zdnet.com/Apple/?p=305

Ik weet niet wat ik moet zeggen dus ik zeg dan ook niets.

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

kansloos, ze grijpen alles aan om hun geloof te ‘beschermen’
    moet een kartonnen doos dan ook niet is verboden worden?

aargh… :? stelleje maloten

Bijdrager
    Turbanus

Hahaha… ik vind het wel een goeie mop.

Bijdrager
    steene

Rimsic je hebt gelijk mijn beste!

Maar euh eindelijk een geloof waar ik kan inkomen…
    moet ik nu richting NYC 5 maal per dag bidden?

Bijdrager
    PietjePuk

Ik hoop dat het een grap is maar ik zou er nog niet van verschieten…

Mja:?

Bijdrager
    trabant

Is het om die Apple Store dan ook zo druk met rondjes draaiende mensen die elkaar vertrappen?
    De vastenmaand trekt door het gehanteerde ongezonde eetpatroon wel vaker een wissel op de gelovigen en dan gaan ze spoken zien. Na het suikerfeest trekt dat doorgaans wel weer bij.

Bijdrager
    Steff

Ik kan WITlof ook gewoon niet uitstaan!! :x :x :x

Bijdrager
    Rickje

Niet off-topic gaan Kriska :wink:

VInd ’t wel grappig :P

Moderne bedevaartsplaats? :evil:

Bijdrager
    Rail

Mohammed was een visionair… Cube verering lang voor de Cube.

Bijdrager
    roblemmen
    ”Rail”

Cube verering lang voor de Cube.

De Ka’ba is al iets ouder dan dat en komt al voor in Bijbelse verhalen en in mythen van daarvoor.:wink:

Bijdrager
    Rail

Ah… wikipedia gaf wat verheldering… maaruhh hoe kan het dat aanbidders van het vredelievende Islam dan zo massaal naar die Ka’ba trekken om van hun zonden te worden gereinigd? Ik heb het in een biechtstoel nooit zo druk gezien.
    Je zult maar geloven in geloof… ongelooflijk.

Bijdrager
    PietjePuk

Blijkt dat dit dus toch geen grap is, een stelletje malloten zijn het idd. Als ze maar aandacht krijgen.:x

Bijdrager
    roblemmen

Misschien zijn ze dol op alle aandacht die wij ze juist geven. Kom op, tegenwoordig gaat het grootste deel van onze nieuwstijd op aan elkaar gek maken over die engerds daar in het Midden-Oosten.:?

Bijdrager
    Electr0n

Ik snap niet wat een vierkantje en een Apple logo erin discriminerend of beledigend naar het Islam is. Als ze dit voor elkaar krijgen, adn vraagk me af wat er met de werelkd aan de hand is!

Inactief
    Anoniem

De Apple Store op fifth avenue is natuurlijk voor sommigen wel een soort bedevaartsoord.:wink:

Verder denk ik dat ze gewoon graag aandacht willen, stel dat er te weinig mensen naar de Ka’Ba komen:P

Bijdrager
    Hugoengels

Ook voor de Moslims: Think Different!:D

Bijdrager
    MacJampudding

gatver.. (sorry) …

gaan ze daar nu ook al over zeiken ?
    Wij zeiken toch ook niet als ze een vrouw publiek stenigen ?
    Of als ze hun schapen … (nou ja weet ik veel)

Hierzo doen wij lekker wat wij willen … en wij bemoeien ons met het onze.
    Ik vraag toch ook niet of het aanstootgevend is mijn mac te gebruiken op een werkplaats met allemaal Windows gebruikers … ik doe het gewoon.

Bijdrager
    japanner

mooi gebouw…

Bijdrager
    Erik Joling

Begin jaren ’60 stond ons land op z’n kop vanwege de uitzending op 4 januari 1964 van het satirische tv-programma ‘Zo is het toevallig ook nog ’s een keer’. Een sketch over ‘Beeldreligie’ wekte veel weerstand op. Gezagsdragers in de kerk en politiek protesteerden hevig. Kijk maar eens op de site van /Geschiedenis

Dat is allemaal goed gekomen.

Bijdrager
    domien

Ik snap het gezeur van die moslims niet hoor, hun cube is niet eens doorzichtig.
    Die van Apple is veel mooier hoor daar staat een Apple teken op.

En wat zeuren ze eigenlijk Mohamed is niet eens in New York geweest om daar allah te aanbidden.

Zo kan ik als christen ook gaan zeuren over het gebouw wat europa heeft laten bouwen in strousburg (of wat voor stad dat ook mag zijn) en dat doe ik ook nog niet!!!

Maar ja ieder heeft zo zijn eigen overtuiging, de een is misschien beter dan de ander maar ja.

als ze maar niet met alle moslims om de Apple store gaan zitten, want dan wil ik wel een foto zien.

Bijdrager
    Lothian

:sealed:

Bijdrager
    Petje

Ik zie behalve een 2x een kubus geen gelijkenis.. Volgens mij is het zogenoemde heiligdom veel hoger dan dat het breed en diep is, en daarmee is er al verschil met de Applekubus..
    Zou nu elk kubus vormig gebouw het gezeik van sommige moslims over zich roepen?
    Het belangrijkste verschil is toch wel het contrast te noemen….De kubus van APPLE is trasparant en helder en het verhult geen geheimen,, de kubus van de moslims is gesloten en in het binnenste is geen toegang voor jan met de pet. Het binnenste is onbereikbaar voor de medemens. En daar zit nu precies het grote verschil..
    De moslim religie is ondoorzichtig en vol met eigen aangepaste wetten en regels die het voor met name vrouwen onmogelijk maakt om op een menswaardige manier te leven. De religie onderdrukt en legt mensen een zware last op. Het maakt dat andere mensen tegen de islam als een vreemd geloof aankijken. Deze religie geeft ook geen goed beeld van god weer, omdat onze liefdevolle god wordt weergegeven als een onderdrukker,, en dat is hij beslist niet..

Medemaccers …..wacht u voor het gemaccer van deze groep moslims.

Bijdrager
    domien
    ”Petje”

Ik zie behalve een 2x een kubus geen gelijkenis.. Volgens mij is het zogenoemde heiligdom veel hoger dan dat het breed en diep is, en daarmee is er al verschil met de Applekubus..
    Zou nu elk kubus vormig gebouw het gezeik van sommige moslims over zich roepen?
    Het belangrijkste verschil is toch wel het contrast te noemen….De kubus van APPLE is trasparant en helder en het verhult geen geheimen,, de kubus van de moslims is gesloten en in het binnenste is geen toegang voor jan met de pet. Het binnenste is onbereikbaar voor de medemens. En daar zit nu precies het grote verschil..
    De moslim religie is ondoorzichtig en vol met eigen aangepaste wetten en regels die het voor met name vrouwen onmogelijk maakt om op een menswaardige manier te leven. De religie onderdrukt en legt mensen een zware last op. Het maakt dat andere mensen tegen de islam als een vreemd geloof aankijken. Deze religie geeft ook geen goed beeld van god weer, omdat onze liefdevolle god wordt weergegeven als een onderdrukker,, en dat is hij beslist niet..

Medemaccers …..wacht u voor het gemaccer van deze groep moslims.

Ik zeg niks meer, ik ben het er helemaal mee eens.

Bijdrager
    Rail

Pas maar op, straks wordt er een heilige oorlog afgeroepen tegen dobbelstenen. Gokken met een mini Ka’ba is natuurlijk regelrechte godslastering.

Bijdrager
    KarelWillem

En zo gaat een volledig uit de lucht gegrepen onzin-bericht een geheel eigen leven lijden.

Een berichtje van één of anders site, die niemand meer weet terug te vinden of te benoemen.
    En dan maar door plaatsen over de hele wereld. En een beetje oppompen hier en daar.

Heeft iemand ooit al iemand ontmoet, gesproken, gehoord, die kan aantonen waar dit bericht oorsponkelijk vandaan komt?

Bijdrager
    Petje
    ”KarelWillem”

En zo gaat een volledig uit de lucht gegrepen onzin-bericht een geheel eigen leven lijden.

Een berichtje van één of anders site, die niemand meer weet terug te vinden of te benoemen.
    En dan maar door plaatsen over de hele wereld. En een beetje oppompen hier en daar.

Heeft iemand ooit al iemand ontmoet, gesproken, gehoord, die kan aantonen waar dit bericht oorsponkelijk vandaan komt?

Ik heb dat artikel wel gelezen,, maar het is van de site verdwenen..
    Zeker weer een bedreiging geweest om het artikel snel te verwijderen..
    De mensen van het artikel willen graag langer leven dan alleen vandaag……

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.