3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    josephusjg

deel van adresboek syncen met iphone

Hallo,

ik weet niet beter dan dat het mogelijk moet zijn slechts een deel van mijn adresboek over te zetten naar de iphone. Maar in itunes kan ik niet ingeven dat ik slechts een of meerdere contactgroepen wil synchroniseren. Ik kan het wel lezen, maar het is grijs en niet aan te vinken. Wie kent dit probleem? Wie heeft een oplossing?

groet,

Jos

Bijdrager
    MacBoot

heb je in je adresboek wel groepen aangemaakt? want dan kun je in iTunes bij je iPhone onder het tabje Info de gewenste groepen selecteren

Bijdrager
    josephusjg

ik had de neiging om te reageren met “ja hehe, natuurlijk heb ik dat”, maar toch tot me door laten dringen. En je hebt gelijk, ik heb geen GROEP aangemaakt, maar een SLIMME GROEP. Even proberen met een groep en ja hoor, daar komt hij. Maar dan nu de bijbehorende vraag: hoe krijg ik de gegevens van een slimme groep in die ene groep? Is dat mogelijk? Ik weet, eigenlijk moet dit dan in het forum van iapps staan, maar weet niet hoe dat te doen.

Jos

PS: inmiddels een handmatige manier gevonden: selecteren in slimme groep en verschuiven naar groep. Is er een handiger manier en een manier die automatisch bijgewerkt wordt?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.