10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    HYD

Deel data weg in adresboek door Bento

Help! Heb sinds 2 weken heb ik een nieuwe Macbook, heb daar Bento op laten zetten. Waarschijnlijk heb ik in Bento iets fout gedaan waardoor binnen mijn adresboek het merendeel van mijn 590 contactgegevens beschadigd is. Een deel van de velden in mijn adresboek is weggevallen, balen. Ergens heb ik gelezen dat dit probleem door Bento is veroorzaakt omdat die niet waarschuwt als er gegevens gewist worden (niet handig van Bento). Maar goed, mijn backup is fris en fruitig, dus de gegevens van mijn oude macbook zijn er niet meer. Wel heb ik de gegevens op Plaxo staan en die zijn nog intact. Maar ik durf niet te synchroniseren en weet ook niet hoe ik uit Plaxo een bestand kan aanmaken om het later te importeren in mijn adresboek. Wie heeft er een idee.

Alvast bedankt

Bijdrager
    geefi868

geen TimeMachine ?

Bijdrager
    HYD

Wel Timemachine, maar die is pas gestart, toen mijn externe schijf leeggemaakt was met de oude gegevens van mijn oude Macbook, om zo schoon met Timemachine te starten. Bento, als ik die de schuld mag geven…, had toen zijn werk al gedaan. Zodoende.

Bijdrager
    geefi868

Ai……zelf heb ik Bento ook even geprobeerd, alleen soms synchroniseerde hij wel met mijn adresboek, iCal en Mail, maar andere keren weer niet. Voor mij is Bento een No Go !

Ik zou gewoon alles weer terugzetten van Plaxo en Bento van je macBook halen. (maar ja dat is mijn mening, misschien zijn er mensen die wel fijne ervaringen met Bento hebben, ik vond het te weinig bieden)

Bijdrager
    HYD

Mijn bedoeling is nu ook om alles van Plaxo in mijn adresboek te krijgen, maar ik weet niet hoe dit werkt. En Bento eraf is waarschijnlijk toch wel slim want echt handig is het dus niet.

Bijdrager
    geefi868

zelf heb ik geen plaxo, maar op de website staat dat je alles kunt synchroniseren. dit zou betekenen dat je plaxo heel makkelijk zou moeten kunnen synchroniseren/importeren in je adresboek

Bijdrager
    HYD

Maar ik ben dan bang dat hij synchroniseert van mijn adresboek naar Plaxo, omdat ik denk dat het primaat bij het adresboek zit.

Bijdrager
    geefi868

dat moet je toch kunnen aangeven in plaxo ?

Bijdrager
    HYD

ik probeer het

Bijdrager
    HYD

Het lukt mij niet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.