7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Yaris

Debugmenu uit Safari verwijderen

Toen ik een tijdje geleden problemen had met Internetbankieren, heb ik met Terminal via volgend commando een Debugmenu in Safari kunnen zetten : defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1. Ik wil Debug nu opnieuw uit Safari verwijderen. Hoe moet ik dat doen?

Sorry, voor jullie misschien een domme vraag, maar ik ken zelf geen enkel commando in Terminal. Bovenstaand commando heb ik ook maar ergens op een forum gevonden.

Bijdrager
    Deskman

http://www.lordofthecows.com/safari_enhancer.php

Daarmee kun je dit het makkelijkst doen, samen met nog een aantal instellingen

Bijdrager
    Buzz

Waarschijnlijk kan je gewoon die 1 aan het einde van dat commando in een 0 (nul) veranderen, om de optie weer uit te zetten.

Bijdrager
    sedikit

Ik heb dat al verwijderd, dus ik weet niet meer de precieze commando’s, maar ik herinner mij dat in de menubalk je dat programma kunt openen en ook weer verwijderen.Als je niet meer weet waar het staat, zoek het dan even op met “zoeken” in het finder-venster, en kieper dan alles wat die naam draagt in de prullenmand.

Bijdrager
    Yaris

Het is me gelukt met de oplossing van Deskman. Bedankt voor jullie reacties allemaal.

Bijdrager
    Wildmac

Maar let wel op deze “enhanchment” werkt NIET met de safari onder 10.3.9!!!!!!

Moderator
    Strifer
    ”Wildmac”

Maar let wel op deze “enhanchment” werkt NIET met de safari onder 10.3.9!!!!!!

werkt het programma niet of werkt het truukje niet? ik heb het ooit eens geactiveerd en onder 10.3.9 zit dat debug menu er gewoon. ik gebruik het zelden, alleen als een pagina fouten geeft ofzo.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.