9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ninavhattum

Debat iPads in onderwijs

Beste OMT’ers,

Ik organiseer, vanuit de UvA, een debat over iPads in het onderwijs. Het zal vanavond plaatsvinden in het PC Hoofthuys te Amsterdam om 19.00.
    Last minute heeft er een gast afgezegd, en nu zin wij op zoek naar een duidelijke voorstander van iPads in het onderwijs. Je zal aan tafel zitten met Vincent Everts en Suzanne Lustenhouwer. Het zou fantastisch zijn als iemand met kennis van iPads zou kunnen vertellen wat de voordelen zijn.

Als u geĆÆnteresseerd bent kunt u me bellen op 0621233320.

Alvast bedankt!

Groeten, Nina van Hattum

Bijdrager
    MouseMighty

Ik zou zeggen informeer even bij http://www.seegenius.nl (nee is niet van mijzelf) Fons heeft er vrij veel verstand van, hij is ook officieel Apple Distinguished Educator. Ik kan natuurlijk niet in zijn agenda kijken:D

Bijdrager
    makasa

worden ook de fysieke klachten meegenomen bij veelvuldig gebruik in ongunstige houding? Ergonomisch zijn het geen ideale apparaten veel langdurig gebruik.

Bijdrager
    Shmoo

Wat zijn nu eigenlijk de regeltjes hier? Waarom mag dit topic wel blijven bestaan maar een topic waar iemand vraagt om mee te doen aan een Apple gerelateerde enquete of iemand die zijn Mac wilt verkopen / iemand anders zoekt tegen betaling voor extra ondersteuning dat mag weer allemaal niet ??

Er is werkelijk nooit een touw aan vast te knopen hoe de regeltjes hier werken.

Bijdrager
    Brombeer

Alsof iemand zich voor een eenmalige (paniek)post in reglementen gaat verdiepen.

Dit was ook wat anders dan een scholier die voor een werkstukje niet buiten zijn kleine leefwereldje kan kijken en voor de honderdste keer dezelfde vragen stelt.

Bijdrager
    KarelWillem
    makasa op 29 januari 2015

worden ook de fysieke klachten meegenomen bij veelvuldig gebruik in ongunstige houding? Ergonomisch zijn het geen ideale apparaten veel langdurig gebruik.

Een boek en schrift plat op tafel zijn dat wel wil je zeggen?

Een iPad kun je daarentegen veel eenvoudiger in diverse houdingen gebruiken.
    Probeer dat eens met een schrift?!

Bijdrager
    Beech

Daar zijn we al eeuwen lang in geĆ«valueerd….

Bijdrager
    Unlock32

Een boek en schrift plat op tafel zijn dat wel wil je zeggen?

Ja KarelWillem dat zegt hij inderdaad, want zeg nou zelf, waar wil je anders je hoofd op leggen als je weer eens half ligt te slapen tijdens de les….op je in-diverse-houdingen-te-gebruiken ipad soms?:wink:

Moderator
    Night

Ik zie in dit topic nog geen diensten die gevraagd worden, waar een wederdienst tegenover staat. Ik zie vooralsnog een vraag of iemand aan een discussie wil meedoen. Mocht er in een verder verloop in dit topic duidelijke blijk van reglementsoverschreiding zijn, dan zal er vanzelf een slotje verschijnen.;-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.