20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

Deal extreme

Hallo,

Vraag me af of iemand ervaring heeft met Dealextreme
    Ik heb nl. Iets besteld eind november en nog steeds niet ontvangen
    Heb ff gewacht tot na de feestdagen, maar nog niks vernomen.

Het artikel moet zijn verstuurd op 19 november.
    Heb 3 januari een mail verstuurd en daar ook nog geen antwoord op gehad.

Ben ik in de maling genomen?

Groet

Bijdrager
    Serena

Ik heb daar regelmatig iets besteld. Duurt alleen altijd vrij lang omdat het uit Hong Kong moet komen. Nu door de feestdagen wellicht nog langer. Maar stuur gewoon eens een mail…

Bijdrager
    wmaat

Al talloze keren (vaak nutteloze dingen) besteld en altijd gekregen. Duurt erg lang omdat het van ver komt. Heb je vie PayPal betaald? In dat egval kun je een geschil openen en moeten ze wel reageren omdat ej anders je geld terugkrijgt.

Bijdrager
    boerke

Dealextreme is top!

Ook vaker iets besteld, duurt meestal 3 weken,

Helaas heb ik momenteel hetzelfde probleem als jij,
    eind nov 2 x een bestelling gedaan,
    eentje minder dan 15 euro … die gaat per gewone post… en is er al lang
    eentje meer dan 15 euro…. die gaat per airmail met tracking nummer…. en hangt ergens in de lucht.

Gewoon een melding maken op hun website, heb ik ook net gisteren gedaan.
    (bij customer support is een opgave formuliertje)

Bijdrager
    Hailstorm

DX verstuurt per seamail, vandaar de gratis verzendkosten en lange levertijd.

Bijdrager
    KarelWillem

Het gebeurt regelmatig dat het ene artikel er al lang is, terwijl een eerder besteld artikel er nog lang niet is.
    Het is niet anders.

Overigens reageren ze altijd keurig op mijn berichten en is alles uiteindelijk altijd aangekomen.

Bijdrager
    Baas

Ik wacht ook met smart, twee kleine dingetjes uit de bestelling al per post gekregen. Rest nog niet. Tot nu toe zijn mijn ervaringen goed.

Joost

Bijdrager
    wardjj

Je krijgt het wel, tijdens de feestdagen (let op: hiermee worden niet de Westerse feestdagen bedoeld, maar Chinees nieuwjaar) duurt het gewoon wat langer.

Al tientallen pakjes besteld en ontvangen van DealExtreme, de ene keer binnen 1 week, en nu duurt ’t soms 1 maand maar het heeft bij mij ook anderhalve maand geduurd.

Gewoon geduld hebben dus!;)

Bijdrager
    stijn23

Ik heb ook eind november een pakketje besteld, dat nog steeds onderweg is. Een ander pakje dat later besteld is, is dan weer wel aangekomen. Er zijn sinds eind oktober problemen met hong kong post, waardoor de verzending enkele weken vertraging oploopt. Er is dan gedeeltelijk overgeschakeld naar china post, en die heeft vorige week gemeld dat er blijkbaar een container met pakketten (van november) van dealextreme vast zat aan de douane. Deze pakketten zouden dan zo snel mogelijk verzonden worden.

Bijdrager
    Nickalicious

Topsite! je hoeft iig niet bang te zijn of ze je in de maling nemen hoor!

Bijdrager
    Wilma

Goeie ervaringen mee, al zijn ze niet al te vlot met verzenden (maar ja, verzending is dan ook gratis).

Bijdrager
    Swisi

Ik heb ook een tijdje geleden via @KW iets besteld voor DL.
    Nog altijd niets aangekregen..;)

“Geduld is een schone deugd..”

Bijdrager
    darkken

DX is super, vaak besteld en altijd alles binnengehad

Bijdrager
    Horloge

Bedankt reacties!

Rest mij niks anders dan afwachten

Groet

Bijdrager
    RobinProductions

even nog een klein vraagje over dx ik heb 2spullen gekocht samen voor 15$ en bij Order staat dat 1 van de 2 al “Shipped” of dus verzonden is. En bij de ander staat “Pending” oftewel daar zijn ze op aan het wachten. >Nu mijn vraag wachten zij en verzenden ze het samen of verzenden ze het apart?

alvast bedankt

Bijdrager
    KarelWillem

Ze verzenden al direct wat ze op voorraad hebben.
    Dus wat bij hen in bestelling staat volgt later.

Ik had drie weken voor Sinterklaas voor mijn jongens wat besteld.

Dat kreeg ik vorige week binnen. Ietwat te laat dus.:wink:

Bijdrager
    RobinProductions

en ik neem aan dat wat jij had besteld dat ze dat niet op voorraad hadden ;d?

Bijdrager
    RobinProductions

Bijdrager
    Soulshaker

Nu is echt niet de moment om iets uit China te bestellen (waar deal extreme gevestigd is)
    Op 3 feb is het Chinees nieuwjaar , dan ligt het gehele land zo goed als plat
    En dat voor een dikke week

Bijdrager
    KarelWillem
    RobinProductions op 31 januari 2011

en ik neem aan dat wat jij had besteld dat ze dat niet op voorraad hadden ;d?

Er stond helaas dat het op voorraad was.
    En het was ook vrij snel verzonden volgens de site.
    Maar soms zit de douane er nog wel eens tussen, als er een complete container wordt uitgepikt.

Vandaag hadden we trtouwens iets binnen wat er in 10 dagen was.

Maar een tablet ligt momenteel al weken bij de douane, die zich nog steeds buigen over de waardebepaling of zo.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.