2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    DESMEV

Deactiveren interne HD wil niet

Mijn interne harde schijf is verdeelt in 2 partitie’s, waarvan er 1 m’n systeem bevat. Heb eerst een volledige back-up gemaakt op een externe HD. Daarna opgestart vanaf de Back-Up (externe) HD. So far so good. Nu wil ik de 2 partitie’s via schijfhulpprogramma weer tot 1 geheel maken, maar nu wil mijn interne HD met het systeem erop niet gedeactiveerd worden. En krijg de melding of alle bestanden en programma’s op deze schijf zijn gesloten. Maar kan dit dan? Ten eerste heb ik zelf geen programma’s geopend na het herstarten. De programma’s die na opstarten automatisch openen heb ik weer gesloten. (maar dit zijn toch de programma’s op de Back-up schijf, dus zou geen invloed hebben) En verder geen bestanden open of zo. Wat er natuurlijk onder de motorkap gebeurt weet ik natuurlijk niet. Maar alles draait toch van de back-up schijf?

Wat nu?

Michel

Moderator
    Night

Hoe heb je geback-up’d? Want als er nog links verwijzen naar bestanden op je interne HD, dan loop je idd het risico op dit soort foutmeldingen…

Misschien is het anders handig een partitieprogramma te gebruiken, zoals VolumeWorks, Dan kunnen allen bestanden gewoon blijven staan terwijl de partitie aangepast wordt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.