4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ganondorg

Deactiveren ingebouwde monitor powerbook G4

Is er een manier om de ingebouwde monitor van mijn powerbook G4 uit te zetten, want de monitor is stuk namelijk

ik heb er nu een externe monitor aan gehangen, die ingesteld als hoofd monitor. Maar hij wil nog wel eens vensters laten verspringen naar de 2de monitor (in dit geval de powerbook monitor zelf dus) maar die doet het niet. Dus dan raak ik mijn ventsters steeds kwijt.

Dus weet iemand hoe ik mijn externe monitor dan als enige monitor op de laptop kan laten draaien?

Alvast bedankt, Hylke

Bijdrager
    carpebios

Kan je niet zo instellen dat hij hem als clone ziet. Dus geen uitbreiding van je bureaublad maar gewoon een kopie.

Bijdrager
    arri

als je de pb sluit, negeert hij de interne monitor.
    alternatief kun je een magneetje plaatsen in de linker bovenhoek van de trackpad, dan denkt hij dat de pb gesloten is..
    (evt. gesloten/slapende pb wakker maken mbv usb-muis oid)

Bijdrager
    ganondorg

De optie van de pb dichtdoen en dan op een knop drukken kende ik al, maar het probleem was dat hij het niet deed. Op een of andere manier bleef het apparaat stug in sluimerstand. Maar het trucje met de magneet op de trackpad nog niet, en dat werkte ^^. hardstikke bedankt!

En @ Carpebios, het is een cinema display dus dan krijg je echt oerlelijk beeld. Maar dat kon je ook niet weten aangezien ik het niet vermeld had.

in ieder geval, superveel bedankt voor jullie moeite:)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.