8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Art-art

De update 'Compressor 1.2.1' kan niet worden bewaard

Sinds een paar dagen wordt er geprobeerd bij de Software Update het programma Compressor te updaten.
    Op 2 van de mijn 3 Appletjes (iMac 20′ & Mini Duo 2 Core, de MacBook Alu gaat goed, allen draaiend op 10.6.5) krijg ik vervolgens:

De update ‘Compressor 1.2.1’ kan niet worden bewaard.

Gevolgd door:

De update kan niet worden uitgepakt en gecontroleerd. Mogelijk is de update beschadigd of is ermee geknoeid tijdens het downloaden. De volgende keer dat Software-update wordt uitgevoerd, wordt de update opnieuw gedownload en gecontroleerd.

Iemand enig idee wat te doen?

Bijdrager
    Pieterr

Heb je al een keer je schijfbevoegdheden hersteld mbv schijfhulpprogramma?

Zie http://support.apple.com/kb/HT1452?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    Art-art

Hi Pieterr,
    Zal ik eens proberen. Vreemd wel dat de andere updates wel slagen..
    Ik hou je op de hoogte.

Bijdrager
    Art-art

Waar ik al bang voor was. Het herstellen van de schijfbevoegdheden brengt geen verbetering. Dezelfde foutmelding wordt getoond na en poging te upgraden…
    Iemand nog een suggestie?

Bijdrager
    Pieterr

Staat er misschien nog een half-gedownloade versie die niet overschreven kan worden?
    (Vanwege de “kan niet worden bewaard” melding)

Bijdrager
    Pieterr

Staat op alledrie de Macs dezelfde QuickTime 7 versie? Of zit daar verschil in?

Bijdrager
    Art-art

Staat er misschien nog een half-gedownloade versie die niet overschreven kan worden?(Vanwege de “kan niet worden bewaard” melding)

Waar worden deze downloads neergezet? In de map Downloads kom ik niets tegen. Ook met Spotlight kom ik niets anders tegen dan Compressor.app.

Staat op alledrie de Macs dezelfde QuickTime 7 versie? Of zit daar verschil in?

Op de MakBook staat alleen QuickTime Player 10.0. Op de andere twee staat daarnaast ook QuickTime Player 7.6.6.
    Waarom staan er eigenlijk 2 versies van QuickTime Player op?

Bijdrager
    Pieterr

In mijn gegoegel kwam ik draadjes tegen waarbij er problemen waren met een Compressor update en bepaalde QuickTime 7 versies. Vandaar de vraag. En de enige Mac die goed gaat, heeft geen QT7 geinstalleerd begrijp ik uit je verhaal.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.