30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    OhMyGucci

De ultieme vraag aan John de Mol.

Hallo,

Misschien kunnen jullie mij helpen met de ultieme vraag aan John de Mol te stellen.

Het mag over van alles gaan.

Groetjes,
    Nida

Geblokkeerd
    Anoniem

Hee john, wanneer ga je eens alle sport rechten op kopen en uitzenden op sbs6 zodat die zender ook nog wat kijkers krijgt?

Bijdrager
    Hailstorm
    OhMyGucci op 15 februari 2012

En dat is de reden om het op een Apple-forum te vragen?

Inactief
    Anoniem

Hoe is het om onder de grond te wonen?

Bijdrager
    SunKeeper

Wanneer gaat SBS6 eindelijk eens failliet?:sarcastic:

Bijdrager
    Hostyle
    ”De

Draagt u iedere dag een schone slip, of draagt u de slip de tweede dag binnenstebuiten?

Je moet toch ergens geld op besparen om rijk te worden :sarcastic:

Bijdrager
    stavos

Ongeacht de formulering van die ultieme vraag zal het antwoord toch “42” zijn…

Bijdrager
    Hostyle

Stavos wint… Jij mag daten met OhMyGucci!:cool:

Bijdrager
    stavos

MAAR…. ik geef mijn telefoon nummer pas nadat ik foto’s van Nida heb gezien EN goedgekeurd!

Bijdrager
    Hostyle

18 en woonachtig in Arnhem… laat ik nou toevallig in de buurt zijn :innocent:

Bijdrager
    stavos

En je hebt je camera ook mee? :sarcastic:

Bijdrager
    Haike

Zullen we dit draadje dan ook nog maar ff verbinden aan mac gerelateerde zaken? Anders is het hier niet eens legaal..

Meneer de Mol laat u uw medewerkers wel allemaal op een mac werken? En geeft u ze in hun kerstpakket wel allemaal een iphone cadeau die op een fatsoenlijke, humane manier is geproduceerd? Voor dat laatste verwijs ik u naar pagina 2 van de Volkskrant van vandaag.

Bijdrager
    Hostyle

Het is de lounge :sarcastic:

@Staafmans: iPhone… skypen? :sarcastic:

Bijdrager
    Haike

Och ja.. das waar.. niks illegaals aan…:lol: nou ja heeft ze er misschien weer een vraag bij waaruit ze kan kiezen…

Bijdrager
    Hostyle

Maar het antwoord is toch al gegeven!

42:wink:

Bijdrager
    Haike

ik geloof niet in ultime antwoorden… wel in persoonlijke..:smile:

Bijdrager
    stavos

Maar TS wil wel een ultieme vraag stellen en daar waarschijnlijk ook een antwoord op..

@Hosty – welke resolutie heeft zo’n Skype verbinding? :innocent:

Bijdrager
    Hostyle

Enough to see the gory details :sarcastic:

Bijdrager
    MouseMighty

Resolutie 42 of was dat iets van de VN?

Bijdrager
    Haike
    stavos op 15 februari 2012

Maar TS wil wel een ultieme vraag stellen

Dan moet je ouder zijn dan 18:smile:

Bijdrager
    stavos

42 zeker…:grin: :crazy:

Bijdrager
    Haike

Het leven begint bij veertig zeggen ze…:grin: dus dat zou wel eens kunnen kloppen…

Bijdrager
    1984
    OhMyGucci op 15 februari 2012

Hallo,

Misschien kunnen jullie mij helpen met de ultieme vraag aan John de Mol te stellen.

Groetjes,

NidaWaarom hij een kinderprogramma op een tijdstip uitzend dat deze kinderen in bed behoren te liggen, vraag aan John de Mol maar waarom hij dat doet.

RTL 4 15-02-2012 22:30 – 00:20

The Voice Kids
    Zoektocht naar vocaal talent bij kinderen tussen de 6 en 14 jaar volgens dezelfde stappen als bij The voice of Holland. Zij worden gescout en gecoacht door Marco Borsato, Angela Groothuizen en Nick & Simon. Presentatie: Wendy van Dijk, Martijn Krabbé.

Bijdrager
    Hostyle

Omdat de zoektocht naar kindertalent niet direct inhoudt dat het programma ook een kinderprogramma is. Net zoals een dat een animatie-film automatisch een kinderfilm is, of computerspelletjes, of…:wink:

Bijdrager
    MouseMighty

En omdat de uitzending van 15-02 de herhaling is was van het programma dat op vrijdag 10-02 om 20.30 uitgezonden werd.

Moderator
    Mac Daddy

Maar dan nog duurt het programma tot 22.30. Nu heb ik geen kind (van 6), maar ik zou die niet zo laat laten opblijven. Dat is ieders eigen keuze natuurlijk. Maar er zit wel iets kroms in ja. Waarom dit programma niet om 19.00 uur ’s avonds op zaterdag uitzenden?
    En waarom moeten dit soort programma’s altijd 2 uur of nog langer duren?

Bijdrager
    jf

Programma kan prima een half uur duren, maar het wordt zo ontzettend gehyped dat half reclamemakend Nederland zijn spotje 20 keer voorbij wil zien komen tijdens dat programma. En als je programma zo vaak onderbroken wordt – met naast de reclame ook nog een even lang blok aan promofilmpjes voor de zender zelf, dan moet je na elke onderbreking natuurlijk wel eerst even de mensen vertellen waar je ook al weer mee bezig was.

Maar vraag dat inderdaad eens aan John, hoe hij dat voor elkaar krijgt.

Bijdrager
    MouseMighty

Het moet 2 uur duren anders haal je niet genoeg geld binnen via smsjes natuurlijk! Duh! En er wordt rekening gehouden met de andere zenders kwa programmering. Mijn oudste (bijna 12) mag idd kijken naar dit programma. Onder 2 voorwaarden: Pyama al aan en onder dekentje op de bank.

Moderator
    Mac Daddy

Ik weet wel waarom het zo lang duurt en waarom er zoveel reclame tussen zit. Ik hou persoonlijk zoiets niet vol. Nu heb ik nog niks van The Voice Kids gezien, maar dat podium van de normale Voice. Dat was ook een gedrocht zeg. Dat scherm als vloer, maakte het soms zo’n wilde kleurenpartij dat je niet eens meer kon zien wie er zo zijn best deed om mooi te zingen. De audities. Die vond ik leuk en was erg goed in elkaar gezet als ik er met een technisch oog naar kijk. En dat was simpel, maar erg goede entertainment.

Het enige wat het voor mij waard is om op een beeldbuis naar iets te kijken dat 2 uur of langer mag duren is een goede film of een sterk interview, of een mooi concert. Zo’n show kan makkelijk in een uur.

Ooh back on topic. De vraag aan Sjonnie: Wanneer maakt hij een talenten jacht waarbij een vakjury tot het einde bepaald wie wint?

Het komt best wel eens voor dat ik het keihard met de jury/coaches/vakmensen, hoe je ze ook wilt noemen, eens ben. En dan komt dat moment dat het volk mag bepalen. Die weten niet wie er nu het beste kan dansen, wie er het mooiste keeltje heeft, of welk ander talent dan ook te erkennen. Die mensen die het weten, stemmen namelijk niet.

Maar ja. Dat sms-en levert simpelweg het meeste geld op. Dat weet ik en het is gewoon jammer dat dat ooit is bedacht. Want dat gaat jammer genoeg zo nog jarenlang door, ben ik bang.

Bijdrager
    jesper211232

Jonh de mol, Wie Is De Mol?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.