30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 397)
  • Q:

Bijdrager
    Turbanus

De ultieme versiertruuk!

Ik merk dat er nogal wat verlegen jongelingen in onze Lounge zwerven, die best een zetje kunnen gebruiken om hun eerste schreden op het amoureuze vlak te zetten. Ik heb zelf geen versiertruuks meer nodig, maar mischien hebben ze er wat aan als wij “ouderen” hen een beetje op weg helpen.

Ik zou zeggen…. Spreek de persoon waar je op valt netjes aan en kijk diep in de ogen.

Bijdrager
    Hanhart

Teach me!:P

Bijdrager
    Turbanus

Ik kom nog uit het tijdperk dat de jongens het initiatief moesten tonen….. :innocent:
    Maar als je dan zover bent, zoals ik schreef en je kijk haar diep in de ogen, vertel haar dan meteen waarom je haar zo leuk vind. En daarna aktie natuurlijk……
    Maar ja.. er lopen hier betere schelmen rond dan ik hoor!

Bijdrager
    Tjeerd

Hmm.. even denken of ik nog wat kan bedenken :innocent:

Een tip op lang termijn: Heel lief voor het meisje zijn.. kom op haar verjaardag langs met een bos rozen met het aantal rozen in jaren (wordt ze 16.. koop er 16 :))

p.s. je moet niet TE klef worden natuurlijk:wink:

Bijdrager
    jeroenimo

Loop naar het meisje toe en zeg tegen haar :

Ik vind het echt ongelofelijk dat je vriendje je door dit hondeweer naar deze bar/disco laat gaan .

Dus meteen weet je wat voor vlees je in de kuip hebt :

Heeft ze geen vriendje : da’s mooi !
    Heeft ze wel een vriendje : dan staat ie direct in het slechte daglicht en kan je je kans grijpen..

Best sluw voor zo’n ouwe rot he !:P

Bijdrager
    Hanhart

Jeroenimo =

:P

Bijdrager
    Turbanus

Hahaha….. Kijk.. zo weet je meteen welk vlees je in de pan hebt!:wink:

Bijdrager
    @iMen

zit die ene nou te vissen zonder dat er lijn aan zn stokkie zit :? whahahaha:P dombo:P

Bijdrager
    Hanhart
    ”@iMen”

zit die ene nou te vissen zonder dat er lijn aan zn stokkie zit :? whahahaha:P dombo:P

Niet lachen met Yoda.:P Zo, nu ga ik niet meer offtopic gaan.:D

Bijdrager
    Turbanus

Dat kan ook een goede tip zijn Jer!:wink:

Bijdrager
    Tinnieman
    ”Tjeerd”

Een tip op lang termijn: Heel lief voor het meisje zijn.. kom op haar verjaardag langs met een bos rozen met het aantal rozen in jaren (wordt ze 16.. koop er 16 :))

dat is echt wel een hele slechte! je moet natuurlijk met iets origineels komen op haar verjaardag, een roze string ofzo

Bijdrager
    @iMen

Zo is het logo van mercedes toch ontstaan?

Bijdrager
    Turbanus

:? En wat geeft zij hem dan?

Bijdrager
    Lothian
    ”Tinnieman”
    ”Tjeerd”

dat is echt wel een hele slechte! je moet natuurlijk met iets origineels komen op haar verjaardag, een roze string ofzo

En jij hebt deze te koop staan?

Bijdrager
    Tinnieman
    ”Turbanus”

:? En wat geeft zij hem dan?

turbanus….lord of the lounge….moet ik je dat nog leren….:P :P :P

Bijdrager
    Turbanus

Hahahaha……. dit gaat iets opbrengen geloof ik……:lol:

Bijdrager
    @iMen

Een luchtje vinden ze altijd wel leuk:P En voor de rest? gewoon lief doen :innocent:

Bijdrager
    Hanhart

En natuurlijk, What to do als je vriend(in) je heeft bedrogen.

Pijnlijk…..

Bijdrager
    Turbanus

Er zijn ook dames die wat konkreter aangepakt moeten worden hoor. Daarvoor is “lief doen” echt niet d├ę manier…..

Bijdrager
    @iMen

Dat soort dames/meisjes hoef ik niet als je zo enorm veel moeite moet doen;)

Bijdrager
    Turbanus
    ”Hanhart”

En natuurlijk, What to do als je vriend(in) je heeft bedrogen.

Pijnlijk…..

Happy shit!:o

Bijdrager
    trabant

Kijk uit met het geven van ondergoed. Ze zullen het opvatten alsof je jezelf een cadeautje wilt geven. Bovendien zit er tussen twee nagenoeg identieke kledingstukken een wereld van verschil die mannen niet zien.
    Houdt er ook rekening mee dat een compliment geven andersom kan worden ge├»nterpreteerd. “Wat zit je haar vandaag leuk!” betekent impliciet: gisteren en alle dagen daarvoor zat het niet goed.

Als dat meisje, waar je al een tijdje een oogje op hebt, je prijst omdat ze met jou zo goed kan praten: Meteen weglopen. Direct laten vallen en vergeet haar zo snel mogelijk.
    Ze kiest maar een ander als uithuilbuddy. Jij wilt meer. Beter is het de hufter met het gouden hart te spelen. Beter een hufter die wat te zoenen/neuken heeft dan een lieve sukkel die hooguit zakdoekjes mag aangeven.

Als je beet hebt en je wilt er langer plezier van hebben: Geef ze lucht, vooral niet doodknuffelen. Vrouwen hebben nu eenmaal meer behoefte aan soortgenoten om hun heen, als was het maar omdat ze niet alleen naar de plee kunnen. Maar ze moeten ook hun kleren waar wij geen oog voor hebben (mannen kijken daar immers doorheen) aan elkaars kritische blik toetsen. En dat kost tijd. Zee├źn van tijd. Ja schat, beeldig.

Het belangrijkste: aan alles komt een eind. Vergeet je eigen vrienden dus niet. Het is erg lullig tegenover hen dat je ze niet meer zag staan toen er wat te neuken viel en nu kom je met hangende pootjes uithuilen.

Bijdrager
    Xigh

Diep van binnen voel ik wat voor jou, wil jij diep van binnen wat van mij voelen?

Ik vind het ook wel mooi zoals ik een keer van een vriend hoorde:
    Je gaat naast een meisje staan en vraagt aan de barman om een ijsblokje. Duidelijk genoeg voor haar om te horen zodat je haar aandacht hebt. Dan gooi je het ijsblokje op de grond en stamp je het kapot en zeg je tegen haar “Zo, en nu het ijs gebroken is, wat zullen we gaan doen?”

Bijdrager
    Reflex

Ik zeg, gooi al die kazige zooi overboord… Daarvoor valt niemand. Het is bijzonder transparant, en ze heeft het allemaal al 1000 keer gehoord. Je woordje klaarhebben en zelfverzekerd zijn is veel belangrijker…

Openingszinnen zijn de grootste nogo ooit. Je liefde bekennen gaat helemaal fout (the chase is better than the catch, remember) Ook te beschikbaar zijn is een dooddoener, of te lief zijn…

Etc, etc, uiteindelijk kun je 100-en adviezen geven, maar als de klik er is gaat het toch allemaal wel vanzelf…

Bijdrager
    roblemmen
    ”@iMen”

Zo is het logo van mercedes toch ontstaan?

Een mooie string en meneer denkt aan een mercedes? :wink:

Bijdrager
    roblemmen
    ”Reflex”

Openingszinnen zijn de grootste nogo ooit. Je liefde bekennen gaat helemaal fout (the chase is better than the catch, remember) Ook te beschikbaar zijn is een dooddoener, of te lief zijn…

Dit zijn pas echte wijze woorden. Gewoon ervoor gaan maar kijk uit. Ik ken geen meisje dat zich niet dood zou schrikken als je opeens zegt verliefd te zijn.

Bijdrager
    Tjeerd
    ”trabant”

… soortgenoten om hun heen, als was het maar omdat ze niet alleen naar de plee kunnen. Maar ze moeten ook hun …

Is dat nou een spelfout trabant?:D

Bijdrager
    roblemmen

Bijdrager
    @iMen
    ”Tjeerd”
    ”trabant”

… soortgenoten om hun heen, als was het maar omdat ze niet alleen naar de plee kunnen. Maar ze moeten ook hun …

Is dat nou een spelfout trabant?:D

Dit wordt straks verdedigt met het argument dat het een tikfout is;)

Bijdrager
    trabant
    ”roblemmen”

Ik ken geen meisje dat zich niet dood zou schrikken als je opeens zegt verliefd te zijn.

Zoiets moet je ook niet zeggen, want dan is voor haar subiet de lol eraf. tenzij je de zekerheid hebt dat het wederzijds is. Niet dat ze je dat met zoveel woorden zeggen, maar daar heb je je waarnemingsvermogen (en dat van je omgeving) voor.

Overigens is het een leuk spel om de aandacht vooral te geven aan dat andere net wat minder mooie meisje van het stel. Het rendement ligt hoger en op termijn zijn die nummers twee doorgaans een stuk interessanter gezelschap en ze hebben een veel lagere maintenance.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 397)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.