4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jan G

De UitzendingGemist App en AirPlay op de Apple TV

Ik heb sinds de kerst een Apple TV ik ben er zeer tevreden mee. Al moet ik zeggen dat AirPlay eigenlijk de enige functie is die ik gebruik.

(In het begin ook wel de IceFilms plug-in gejailbreakt via XBMC, maar sinds de teloorgang van MegaUpload gaat die vlieger niet meer op)

Vooral de UitzendingGemist App gebuikte ik veel. Het beeld haperde vaak, en dat was erg storend. Sowieso viel eerste instantie de verbinding vaak uit, maar dat was na het deactiveren van de automatisch sluimer van mijn iPhone snel opgelost.

Later weer werd het beeld erg vaak zwart. wegens een slechte verbinding. Nu heb ik een keer getest of dit ook is wanneer ik via UitzendingGemist.nl kijk en NEE! dan is er niets aan de hand.

Er zitten dus twee voordelen aan UG.nl tegen over de App. Namelijk goed en constant beeld en het gehele UG archief.

Maar nu vraag ik mij af hoe dat nu eigenlijk komt dat de verbinding bij de App zo mager is tegenover die via de website.
    Want ik moet wel zeggen dat de App wel lekkerder werkt qua opzoeken e.d. op het kleine scherm van mijn iPhone

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ondervind geen verschillen in verbinding tussen de app of de site.

(Tip: vervang Icefilms voor 1Channel.)

Bijdrager
    karelschapie

Via een ipad 2 airplayen naar de apple tv loopt hij fijner bij mij

Bijdrager
    KarelWillem

Fijner vergeleken met wat?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.