8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    oudgeleerd

de tijdklok in de menubalk als wekker gebruiken?

…dat zal toch vast al wel eerder bedacht (en gemaakt…) zijn? Gewoon, dat je je klokje rechtsboven kunt gebruiken om je erop te attenderen dat je nu écht moet ophouden. Of is daar misschien een widget voor? (Natuurlijk kan zoiets in iCal wel, maar ik bedoel dus iets supersimpels.)

Bijdrager
    huinkroese

Ik gebruik iets dergelijks om mee wakker te worden… ik zal even zoeken hoe het heet.

Edit: Hoe toepasselijk; AlarmClock. Hier te downloaden.

Bijdrager
    appletjesfris

Awaken ShareWare

Bijdrager
    Juch

Alarm Clock Pro

die gebruik ik, is ontzettend fijn! Hij stelt zelfs je power management in zodat je computer 2 min voordat de wekker gaat, wakker wordt of uit sleep stand komt.

Bijdrager
    spelbook

Dan wil ik nog wel even spammen met Aurora, erg fijn progsel!
    http://metaquark.de/aurora/

Bijdrager
    TurkishDelight

ik zoek ook een goede wekker.. maar er zijn er zoveel welke is nou de beste..
    ik hoorde ook iets van iBeezz. wat vinden jullie van iBeezz?

http://www.macupdate.com/info.php/id/10589

Ik dacht Alarm Clock Pro een pro versie was van Alarm Clock, maar volgens mij zijn het twee verschillende soort programma’s en van een andere developer.

Bijdrager
    oudgeleerd

Alarm Clock 2 is precies wat ik zocht. En als je geen muziek selecteert doet-ie het met een zeer beschaafd wekkerpiepje. Perfect! Dank.

(…en die snelheid, twééé minuten later, met link en al, ken jij een helpdesk die daaraan kan tippen? Nee toch, nou dan…

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”oudgeleerd”

Alarm Clock 2 is precies wat ik zocht. En als je geen muziek selecteert doet-ie het met een zeer beschaafd wekkerpiepje. Perfect! Dank.

(…en die snelheid, twééé minuten later, met link en al, ken jij een helpdesk die daaraan kan tippen? Nee toch, nou dan…

ik ga ook Alarm Clock 2 gebruiken denk ik, eerst nog even Awaken uitproberen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.