9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    typonerd

De Steve ziet er niet echt beter uit…

Steve Jobs zijn gezondheid is er blijkbaar niet op vooruitgegaan.
    Zooo een oud manneke geworden. Nog erger dan bij de iPhone 3g introductie.

Ook echt spijtig dat de laatste events altijd over speelgoed gaan (iPhones en iPods) maar dat er nog weinig nieuws is over de Macs:-(

Bijdrager
    sven-
    ”typonerd”

Ook echt spijtig dat de laatste events altijd over speelgoed gaan (iPhones en iPods) maar dat er nog weinig nieuws is over de Macs:-(

Het laatste event was een iPod event. Vrij logisch dat er dan niet over de Macs wordt gesproken.
    Over de WWDC, dat vond ik wel wat teleurstellend, aangezien ze best met wat verbeteringen hadden kunnen komen voor bijv. de ACD’s.

Bijdrager
    queenfan

vindt ik eigenlijk ook, maar in januari zal er wel weer een nieuwe apple event komen mischien dan wel nieuwe Mac’s.

Wacht nog wel op OSX 10.5.5, dacht dat die er snel aan zat te komen.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Echt zóó smal geworden!
    Volgens mij heeft hij twee van die dingen over elkaar heen.

Bijdrager
    Afroman

Misschien is het beter voor de beste man om te stoppen en te relaxen. Hij heeft erg veel gedaan voor Apple, en heeft zelfs Apple gered van de ondergang.

Bijdrager
    LEXY

Hij neemt het ‘alles moet dunner’ iets te letterlijk geloof ik. Lijkt wel een wandelend skelet!

Bijdrager
    Bolle1961
    ”mr.x

Misschien is het beter voor de beste man om te stoppen en te relaxen. Hij heeft erg veel gedaan voor Apple, en heeft zelfs Apple gered van de ondergang.

sommige mensen storten juist in als ze stoppen. wat minderen met werk zou misschien geen kwaad kunnen bij hem, maar ja, wilt hij dat?

Bijdrager
    Soulshaker

als hij stopt gaan de marketing jongens weer alles naar de botte helpen vrees ik:(
    Het volgens mij aan zijn manier van eten , drinken doet hij wel genoeg, het valt mij steeds op dat altijd aan een flesje zit te drinken op zijn keynotes:P

Bijdrager
    1984

We worden allemaal een dagje ouder , maar over Steve Jobs loopt al een draadje

Hier graag verder

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.