-
Q:
De server accepteert het afzendadres [email protected] niet.
Sinds ruim een week heb ik een groot probleem…mijn Apple verstuurt geen mail meer. Ik krijg dan het volgende bericht:
De server accepteert het afzenderadres [email protected] niet
Er is toen niets gewijzigd in mijn instellingen. Nog steeds smtp-poort 25.
Nu heb ik alles geprobeerd, heel internet afgelezen en ook op deze site kwam ik al een aantal malen dit probleem tegen, maar zie geen goede oplossing.
wat heb ik ondernomen:
– accounts verwijderd en opnieuw opgevoerd
– poorten gewijzigd
– certificaat van mijn domeinleverancier toegevoegd (nameway)
– sll opgevoerd (volgens instructies op deze site)
– op windows pc ook zelfde account aangemaakt. versturen lukte daar wel meeAlles hierboven zo’n 10 keer gedaan, maar nog steeds geen uitgaande mail op mijn MAC.
Ik heb een aansluiting bij Ziggo en mijn domeinnaam bij nameway (amstelhosting).Wie o wie kan mij hierbij helpen. Ik wordt helemaal gek!!!
Oja, ook heb ik het idee dat ik een tijdje lang ook geen mail binnenkreeg, maar volgens mij is dat nu wel opgelost.
HELP!!!
Oja 2 -> is het misschien een tip om MAIL voor apple te verwijderen opnieuw erop te zetten. Zoja, kan ik Mail voor Apple gewoon ergens downloaden van de Apple site??
Probeer eens in de smtp settings , de volgende smtp server toe te voegen en de rest te verwijderen:
* smtp.ziggo.nl
* aangepaste poort 25 (dus niet standaardpoorten)
* geen ssl
* geen identiteitscontroleHeb namelijk exact dezelfde foutmelding gehad naar welk e-mailadres ik ook iets verzond en dat was bij mij de oplossing (ondanks dat ik naast het Ziggo mailadres ook nog een eigen mailadres met eigen smtp server heb)
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.