7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Sad

de rollen zijn omgedraaid

Naar aanleiding van dit topic ging ik maar eens browsen naar Applelegal.com. Ik zat op mijn werk (WIndows 95 whoehaahahahahah) en toen kreeg ik dit:

WARNING WARNING WARNING YOU HAVE A VIRUS!
    no…

Actually Apple Legal has detected that you are using a browser that was created by Microsoft. If you are using a Microsoft-based browser, we are sorry that your browser has been updated many times over the last 2 years, but still doesn’t support some CSS and PNG files that are used on Apple Legal. We request that you find an alternative browser to view our site correctly (of which there are many). If you have any questions on why we use coding and files that don’t comply to Microsoft products you may email us at team@applelegal.com.

Bijdrager
    Tjerker

met MSIE op de mac krijg ik ‘m ook… Ik vind het wel tijd voor meer van dat soort grappen! Elke webdesigner die op een mac werkt zou ‘m moeten toepassen… hehe…

Bijdrager
    bruno

Ze geven gelukkig wel genoeg downloadeble alternatieven:

Safari (Mac)
      Camino (Mac)
      OmniWeb (Mac)
      Firebird (Win/Mac)
      Mozilla (Win/Mac)
      Opera (Win/Mac
      [/list:u:c50edf9e7c]

Bijdrager
      KeKo

ik zeg dat de standaard reactie van een windonees is:

klote apple is ook helemaal niet compatible met windows

Bijdrager
      Sad

Mijn reactie op die windownees is:

dat is ook helemaal niet wenselijk.

Bijdrager
      KeKo

ja, maar wel het argument dat ik het meeste hoor waarom mensen GEEN mac kopen….

Bijdrager
      Sad

slightly off-topic, maar stuur ze eens naar http://www.computer-advies.nl

slightly on-topic: we moeten dus strijden voor platform onafhankelijke sites!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.