30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 51)
  • Q:
    Bijdrager
    AdriaanB

De perfecte luilak stunt!!

Binnen kort weer luilak (10 juni)

We gaan dan de huizen langs en een beetje klootviolen,
    nu is mijn vraag: wat gaan jullie doen (of wat hebben jullie ooit gedaan)

Blijf AUB on-topic, als je luilak triest oid vind post dan NIKS.

tnx

Bijdrager
    Turbanus

Dit is wel heel erg afgekeken van de Luie Lakei van het Land van Ooit zeg. Zelfs de kleurtjes op jouw site zijn hetzelfde! Ik zal Mark eens inlichten.

Bijdrager
    AdriaanB

dit is de eerste hit als je goocheld met ‘luilak’…
    niet mijn site

Moderator
    unSOUND
    ”pietsnot”

We gaan dan de huizen langs en een beetje klootviolen.

Dat doen kinders van jouw leeftijd toch elk weekend ? :?

Bijdrager
    tijn22

Ben ik de enige die nog nooit van luilak gehoord heeft? :?

Bijdrager
    tumbadora

mijn broer is ook een luilak.. waar kan ik hem opgeven ?

Bijdrager
    AdriaanB

luilak is een norrd-hollandse traditie, lees de ling maar ff:P

Bijdrager
    Zora la rousse
    ”pietsnot”

En die moet je vooral daar laten.

Bijdrager
    tumbadora
    ”pietsnot”

oh ja… ik zie het aan je typisch noord-hollandsche uitspraak

Bijdrager
    Freek.

Tip: ga ballen in de achtertuinen van slapende bewoners schieten. Schijnt dat mensen daar slecht tegen kunnen :P

Bijdrager
    MicMac

@Freek, wat heb jij de laatste tijd met ballen? Ze doemen werkelijk overal op..:P

Bijdrager
    Freek.

Whaha, okeejjj de ballen dan :wink:
    Ojaa, misschien het naderende WK met de SanMarco’s 8)

Bijdrager
    DK master

Ik heb ook nog nooit van luilak gehoord ..

Bijdrager
    Rini

wel van de smurf ? :P

Bijdrager
    J-roen

Luilak heerlijk!

Ik zie mezelf zo weer op m’n kleine fietsje zitten met oude pannen e.d. met een touwtje eraan vastgebonden. En maar fietsen om kabaal te maken.

Oh, jeugdsentiment :kleenex:

Bijdrager
    storko

Een fietstas met een zware accu erin en aan de accu een vrachtwagentoeter verbinden. Moet jij eens kijken!

Bijdrager
    ifeelfine

Als ik hier ook maar één geluidje hoor op woensdagochtend dat op gerinkel, geklapper of iets anders luilakkigs lijkt, gaat hier het raam open en klap ik een emmer ijskoud water naar beneden.

Ongeacht wie er beneden staat. Kijken of luilakken dan nog steeds zo leuk is.

Ow, wat hou ik van chagrijnig zijn:)

Bijdrager
    Deskman

Klassieke luilakgeintjes zijn eieren tegen de ramen, met zeep op de ramen van huizen en auto’s schrijven (dat krijg je er niet meer vanaf, behalve als je van tevoren je ramen met vloeibare zeep hebt behandeld) Alles onder de boter smeren, belltje trekken, met een blikje achter je fiets of ingenieuzer, een touwtje om je achteras en dat strak vastmaken aan een blik op je bagagedrager…

Ook horen bushokjes slopen, banden leksteken en prullenbakken in de fik steken er tegenwoordig bij.

Ten slotte kun je voor één euro van 4 uur tot 8 uur naar de Linnaeushof. En reken maar dat je daar je energie wel kwijt kunt…

Bijdrager
    Napsju
    ”Deskman”

Ook horen bushokjes slopen, banden leksteken en prullenbakken in de fik steken er tegenwoordig bij.

Autoradio’s jatten doen ze ook niet moeilijk over. Vorig jaar de hele straat hier vol auto’s, zonder radio.

Wat ik zelf ga doen? Slapen! 8)

Bijdrager
    Turbanus

Dat is ook wel een goed idee van Deskman om daar eens een macos.nl-bijeenkomst te houden in dat Lineushof he…….:wink: :innocent:

Bijdrager
    iVeo

Count me in :D

Bijdrager
    Turbanus

Das de enige perfekte stunt dus…..:wink:

Bijdrager
    AdriaanB

vorig jaar een auto helemaal ingewikkeld met vershoudfolie, wel de krant mee gehaald!!! 8)

Bijdrager
    michi_rishi

Op zich is het een leuke traditie om één keer per jaar uitslapers wakker te maken. Als dit gebeurt door in optocht door straten te trekken en ondertussen met potten en pannen op elkaar slaan, etc. dan is het tot daaraantoe.
    Maar de laatste jaren is het feest verworden tot pure vernielzucht. En een auto helemaal in folie wikkelen reken ik daar ook onder (tenzij het je eigen auto is)

Bijdrager
    AdriaanB

je zecht net vernielszucht, de auto was niet beschadigd en de eigenaar kon er om lachen dus!!!

Bijdrager
    suicide

Hou je breezah taalgebruik lekker bij msn, en dat domme luilak in NH.

Of zeCHt je dat niks?:D

Bijdrager
    trabant
    ”suicide”

Ik dacht, jij bent dol op spelende kinderen!

Bijdrager
    lotje
    ”trabant”
    ”suicide”

Ik dacht, jij bent dol op spelende kinderen!

Beetje zout?? :?

Bijdrager
    Sjengske
    ”pietsnot”

Binnen kort weer luilak (10 juni)

We gaan dan de huizen langs en een beetje klootviolen,
    nu is mijn vraag: wat gaan jullie doen (of wat hebben jullie ooit gedaan)

Blijf AUB on-topic, als je luilak triest oid vind post dan NIKS.

tnx

En wie ben JIJ om te bepalen wie wel of niet wat mag posten hier??? Als ik zeg dat ik Luilak door en door triest vind, dan is dat nog steeds on-topic, want het gaat toch over Luilak? Dus… Als je niet kùnt of dùrft te discussiëren, of als je niet tegen kritiek kunt, dan heb je zèlf niks op een forum te zoeken en moet je maar lekker buiten gaan spelen…

Luilak is triest omdat het enkel een excuus is om “legaal” mensen te treiteren en rotzooi te trappen (of in jouw terminologie samengevat: te ‘klootviolen’) en vaak niet eens weten wat het werkelijke gedachtegoed achter Luilak is… Boeit ook helemaal niet, zolang ze maar kunnen pesten en sarren (accu in fietstas met vrachtwagentoeter… Tjongejonge zeg, dan SPOOR je toch niet???)…
    Wat deze onbezonnen jongeren zich vaak niet realizeren is dat er ook mensen zijn die in het weekend moeten werken, die nachtdienst draaien of om andere redenen laat in bed zijn gekomen. Deze mensen hebben de slaap juist hard nodig. Vooral als het gaat om beroepen waar fitheid voorop staat (zelf ben ik piloot, waar dit van uitermate groot belang is, maar ik denk ook aan artsen, chirurgen, politie, bus- en taxichauffeurs, brandweer, etc.).
    We leven tegenwoordig in een 24-uurs-economie. Mensen werken op de gekste tijden en slapen dus ook vaak op ‘gekke’ tijden. Luilak is dus een achterhaalde ‘traditie’ die zo een waanzinnige vorm heeft aangenomen dat het maar eens afgeschaft moet worden.
    En sowieso, waarom is overigens iemand een “luilak” als ie om 5 uur ‘nog’ in bed ligt???

Kortom: luilak is enkel en alleen een excuus om mensjes te treiteren en sarren…

Maar, veel plezier Pietsnot (geschikte naam overigens)! Mij zul je dit jaar niet krijgen, want ik zorg elk jaar dat ik met Luilak niet hier ben. Als ik al niet beroepsmatig in het buitenland ben, dan ga ik wel naar het zuiden van het land waar ze zich gelukkig niet bezighouden met dit soort onnozele, achterlijke praktijken!

O ja, de ‘perfecte Luilak-stunt’? De dag ná Luilak, als al die eikeltjes liggen te ronken (omdat ze de nacht tevoren te weinig slaap hadden vanwege het mensen treiteren), deze allemaal om 5 uur wakker toeteren en houden.:evil: Eigenlijk het liefst nog op de dag dat ze weer naar school moeten, zodat ze voelen hoe het is om te weinig slaap te hebben en de hele dag te moeten ‘werken’ en opletten…

Bijdrager
    Sjengske
    ”Deskman”

Jij vindt jezelf zeker behoorlijk “vet” hè?? O wat is dat stoer zeg! Moet je vooral doen! Ga zo door! Jij komt er wel jongen… Jij komt er zeker wel…

In de bajes…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 51)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.