30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 154)
  • Q:
    Bijdrager
    R1039

De OMT Antwerpen Meet

Hallo,

In het OMT 25/10/’08 Jongerenmeet topic is het idee geboren voor een meeting in Antwerpen!

Voor wie is deze meeting?
    Het idee is geboren in het Jongerenmeet topic maar door waarschijnlijke grote belangstelling door de oudere forumleden zal het wel een Algemene meet worden? Hier discussiëren we nog even over..:P

En wanneer is het dan?
    Nog niet bekend.

Wie komen er waarschijnlijk?
    Rian.
    LucasJV
    Zerk
    Napsju
    Lesliedec
    tommy666

Reisplan
    De Nederlanders gaan waarschijnlijk met NS HiSpeed naar Antwerpen, de trein gaat langs Amsterdam CS, Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam CS, Dordrecht en Roosendaal dus reis jij ook mee?

En voor iedereen die daar niet vlakbij woont:

”Zerk”

Vanuit het Noorden en Utrecht is over Rotterdam de beste optie, vanuit Arnhem en het oosten en zuiden is via ’s Hertogenbosch en Breda de beste route…

Tot ziens in Antwerpen! :)

Bijdrager
    Darth Anaxes

Jeuuuuhhh, eindelijk in antwerpen!!!
    :lol: :lol: :lol: :lol:
    Als er een datum afgesproken word ergens in het weekend of deze vakantie nog, dan kom ik zeker af!
    dus zet mij al maar op het lijstje.

Bijdrager
    macses

OMT komt naar België !!! 8)

Bijdrager
    Lesliedec

Aangezien ik in Antwerpen woon kom ik misschien ook wel eens een kijkje nemen…Afspraak in de lokale Apple Reseller?;-)

Bijdrager
    Napsju

Zet mij er ook maar bij, dan zie ik vanzelf wel of ik kom. :)

Bijdrager
    R1039
    ”Lesliedec”

Aangezien ik in Antwerpen woon om ik misschien ook wel eens een kijkje nemen…Afspraak in de lokale Apple Reseller?;-)

Ik zocht eigenlijk meer naar een leuk cafe om de avond mee in te gaan, iemand die een leuk cafe kent een beetje vindbaar vanaf het Centraal station?:)

Bijdrager
    Lesliedec

kdenk dat je sowieso best naar de kanten van de Groenplaats en de grote markt trekt…daar zijn ook best wel wat leuke cafe’s….Eentje waar ik geregeld kom…en er een serieus feestje kan gebouwd worden in het weekend is Cafe ’t Vervolg : http://www.vervolg.be/ betaalbare prijzen voor de drankjes (en al zeker als je per fles koopt).

Op wandelafstand van het centraal station (De Meir, grote winkelstraat doorlopen en je bent er)

Bijdrager
    BloomPod

Minimum leeftijd voor de Meet?
    Yes, ik ben maar 13

Bijdrager
    R1039
    ”Lesliedec”

kdenk dat je sowieso best naar de kanten van de Groenplaats en de grote markt trekt…daar zijn ook best wel wat leuke cafe’s….Eentje waar ik geregeld kom…en er een serieus feestje kan gebouwd worden in het weekend is Cafe ’t Vervolg : http://www.vervolg.be/ betaalbare prijzen voor de drankjes (en al zeker als je per fles koopt).

Op wandelafstand van het centraal station (De Meir, grote winkelstraat doorlopen en je bent er)

Ziet er leuk uit, die gaat op de list. :)

Bijdrager
    R1039
    ”BloomPod”

Minimum leeftijd voor de Meet?
    Yes, ik ben maar 13

Als jij en je ouders denken dat je het wel overleeft zou ik het niet laten :P

Bijdrager
    BloomPod

Ouders…

Bijdrager
    BloomPod

Er moet wel snel een datum en uur vastliggen… liefst zo voor mogelijk voorruit denk ik. Dan is er meer kans dat er mensen kunnen en dan kan er al vastgelegd worden in de agenda.

Bijdrager
    R1039
    ”BloomPod”

Er moet wel snel een datum en uur vastliggen… liefst zo voor mogelijk voorruit denk ik. Dan is er meer kans dat er mensen kunnen en dan kan er al vastgelegd worden in de agenda.

Dat is waar, iemand sugesties voor data’s.

Moet zowizo ergens in een weekend worden denk ik?:)

Bijdrager
    Picazi

Jullie gaan toch niet de hele avond over computers babbelen he :P
    Zuipen?:D

Geblokkeerd
    Anoniem

Heerlijk plan…

Woon in Antwerpen en ken er best wat cafeetjes, maar toch moeilijk om eentje te vinden dat hiervoor geschikt is eigenlijk!

De Muze?
    Plansjee?
    ViaVia?
    Hopper? (waarschijnlijk te ver)
    De Zeppos?
    Batoo Battu?
    Berlin?
    Kassa 4? (waarschijnlijk te klein)

Bijdrager
    R1039
    ”Picazi”

Jullie gaan toch niet de hele avond over computers babbelen he :P
    Zuipen?:D

Daarom kom je natuurlijk in een cafe he :P

”Flimofly”

Heerlijk plan…

Woon in Antwerpen en ken er best wat cafeetjes, maar toch moeilijk om eentje te vinden dat hiervoor geschikt is eigenlijk!

De Muze?
    Plansjee?
    ViaVia?
    Hopper? (waarschijnlijk te ver)
    De Zeppos?
    Batoo Battu?
    Berlin?
    Kassa 4? (waarschijnlijk te klein)

Ik ken ze allemaal niet dus ik kan er niet over meepraten :oops:

Moderator
    Poezenbeest

Iets bij De Meir… leuke buurt en erg makkelijk te lopen van Antwerpen Centraal… er zitter richting de Theaterbuurt ook erg leuke kroegen… Erg goed hotel daar is Hotel Theater.

Qua datum stel ik voor om het in het weekend van 22 februari te doen, dat is in Nederland een vakantieweekend voor iedereen (noord en mideen het einde van de vakantie en voor zuid het begin), daarnaast zullen de meesten hun salaris dan wel ongeveer binnen hebben… Weet even niet hoe het in België zit qua schoolvakanties, misschien dat iemand dat even op de site van de dienstdoende FOD kan opzoeken?

Verder een opdracht aan de Antwerpenaren: een café in de buurt van De Meir dus, of in ieder geval op loopafstand van het station Centraal. Voorkeur voor een café waar de asbakken nog op tafel staan en waar de Hollandse bezoekers kunnen genieten van verschillende soorten pils en bier… Er moet wel een man of twintig met gemak in kunnen, dus niet een al te klein etablissement… Hoe goedkoper de pinten, hoe beter natuurlijk… het blijven Nederlanders… Aan de andere kant zijn de reiskosten al hoog genoeg vanuit Nederland.

Qua treinprijzen moet men rekenen op een Superdagretour als men op dezelfde dag heen- en terugreist, si de meest voordelige optie, minder duur dan je zou denken, zo was ik deze zomer voor Den Haag-Gent €18 kwijt, dus Amsterdam/Utrecht-Antwerpen zal wel iets van €20 zijn. De weekendretours zijn iets duurder (€25-30?), maar zeker wel te doen. Korting e.d. is bij deze kaartjes niet nodig. Parkeren is volgens mij in Antwerpen net zo een drama als in elke andere grote stad…

[size=7:964f0341f3][edit] Mier voor Meir vervangen[/size:964f0341f3]

Bijdrager
    R1039

Klinkt goed allemaal Zerk, ik doe ook vaak een weekendje Gent met vrienden, ook een geweldige stad. :)

Moderator
    Poezenbeest

Gent… inderdaad erg mooi… belandde met mijn neus in de Gentse Feesten…:D

Maar is weer een uur reizen vanaf Antwerpen, dus niet echt handig als centraal punt…

Bijdrager
    R1039

De Gentse feesten was ik ook, was geweldig. Een vriend van me, z’n vader zeg maar heeft een cafe aan het Vrijdagsmarkt-plein, we zaten dus precies in the middle of..:)

Ik zet altijd een filmpje op in de trein trouwens, dan is die reis zo voorbij. :wink:

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Zerk”

Iets bij De Mier… leuke buurt en erg makkelijk te lopen van Antwerpen Centraal… er zitter richting de Theaterbuurt ook erg leuke kroegen… Erg goed hotel daar is Hotel Theater.

Jep inderdaad! Het is wel Meir ipv Mier (als je de grote winkelstraat bedoelt toch).

”Zerk”

Qua datum stel ik voor om het in het weekend van 22 februari te doen, dat is in Nederland een vakantieweekend voor iedereen (noord en mideen het einde van de vakantie en voor zuid het begin), daarnaast zullen de meesten hun salaris dan wel ongeveer binnen hebben… Weet even niet hoe het in België zit qua schoolvakanties, misschien dat iemand dat even op de site van de dienstdoende FOD kan opzoeken?

Hupsakee, krokusvakantie in België: van 23-02-2009 tot 01-03-2009

Bijdrager
    R1039

22 Februari is wel erg ver weg, buiten dat ik dan wederom in Spanje zit..

Kunnen we niet gewoon een weekendje doen, dat breekt zo lekker de week.:P

Bijdrager
    Steff
    ”Rian.”

De Nederlanders gaan waarschijnlijk met NS HiSpeed naar Antwerpen, de trein gaat langs Amsterdam CS, Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam CS, Dordrecht en Roosendaal dus reis jij ook mee?

Sinds wanneer stopt er een Thalys in Dordrecht en Roosendaal? :|

Bijdrager
    God

Intercity Brussel bedoeld hij vast..;)

Voor de Nederlanders onder ons..
    Dit is natuurlijk perfect. Niet heel erg duur, en we kunnen met een groepje afspreken om samen te reizen.

Ik ben er hopelijk bij, mocht de datum mij uitkomen. Als dat het geval is, ben ik erbij – de vorige keer was erg gezellig, nogmaals;)

Bijdrager
    R1039
    ”Steff”
    ”Rian.”

Sinds wanneer stopt er een Thalys in Dordrecht en Roosendaal? :|

NS internationaal heet tegenwoordig NS HiSpeed dat is GEEN Thalys.. :|

Bijdrager
    God

Over de datum, ik ben 22-02 jarig -18 jaartjes dan.
    Als jullie beloven dat er veel mensen komen, geef ik wat rondjes;)

(Overigens heb ik dan geen vakantie. Vraag me niet waarom, dat heeft mijn school zo bepaald.)

Bijdrager
    R1039
    ”João”

Over de datum, ik ben 22-02 jarig -18 jaartjes dan.
    Als jullie beloven dat er veel mensen komen, geef ik wat rondjes;)

(Overigens heb ik dan geen vakantie. Vraag me niet waarom, dat heeft mijn school zo bepaald.)

Ik vind 22-02-’09 echt te ver vooruit, dan zijn we bijna een halfjaar verder, doe mij maar begin December een weekendje:P

Bijdrager
    God

Probeer in December, rond de feestdagen, maar eens een fatsoenlijke parkeerplek te vinden, of met het openbaar vervoer te reizen zonder enorme opstoppingen.. Bovendien hebben veel mensen afspraken rond die tijd, in de vorm van (verre) familie die komt (kerst)dineren..

We kunnen beter richting begin volgend jaar plannen, kans op een grotere opkomst.

En ik vertegenwoordig hierbij de groep die nooit vakantie heeft. Ik heb alleen zomervakantie, en had een halve week (zaterdag t/m woensdag) herfstvakantie. Op de kerstdagen heb ik 2 dagen vrij.

Bijdrager
    Steff
    ”Rian.”

NS internationaal heet tegenwoordig NS HiSpeed dat is GEEN Thalys.. :|

Klopt, en deze organisatie levert tickets voor onder andere de TGV, EuroStar en dergelijk. Aangezien de TGV niet in Nederland over de rails vliegt kom je dus uit bij de Thalys. Deze Thalys start in Amsterdam CS, dendert over de rails via Schiphol, Den Haag CS, Rotterdam CS, Antwerpen, Brussel en uiteindelijk Parijs.

Lees mij niet de les. Ik ben slechts 22 uur terug in Nederland met deze trein.

Maar dit mag de pret niet drukken. Ik zal eens kijken of ik in Februari niet in Frankrijk zit. Zo ja, jammer maar geen ramp. Zo nee, eerst kijken of unSOUND, Wabbit en Sarge Pep komt.

Bijdrager
    Afroman

Ik ben er hopelijk bij, mocht de datum mij uitkomen

Same here!
    Op korte termijn komt het voor mij gewoonweg niet uit. Maar rond december of zo zou ik het geen probleem vinden.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 154)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.