13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Nick Nack

De nieuwe ringtones? Waar dan?

Volgens de update zouden er ook nieuwe ringtones moeten zijn voor het ontvangen van smsjes. Als ik daar nu kijk staan er nog steeds alleen degene die er al stonden. Terwijl volgens de Youtube filmpjes een hele waslijst erbij hoort te staan?

Ik heb een iPhone 3GS met nu dan 4.2.1, zonder nieuwe ringtones…

Inactief
    Anoniem

Het is alleen voor de iPhone 4. Helaas.

Bijdrager
    BasiX

De nieuwe ringtones blijken alleen op de iPhone 4 te werken.

Moderator
    Mac Daddy

Want de iPhone 3GS kan geen polyphonic ringtones aan?

Bijdrager
    knrd

Ik vind het ook erg krom dat het alleen op de iPhone 4 mogelijk is.. :slant:

Bijdrager
    Sc-cal

Zoveel zullen we als 3GS gebruikers wel niet missen zeker..

Geblokkeerd
    Anoniem

Ze stellen niet buitengewoon veel voor hoor. Ik had er ook meer van verwacht.

Bijdrager
    Nick Nack

Ik moet dit toch even eerlijk zeggen, ik ben nu al zo’n 11 jaar fervent Apple gebruiker, zowel professioneel als privĂ©. Maar wat Apple de laatste tijd allemaal flikt is te gek voor worden.

Ze zijn werkelijkwaar van gereedschap voor de professionele gebruiker die serieus wil werken naar de 16 jarige droom gegaan…

Diep triest hoe ze omgaan met hun klanten.

Moderator
    Mac Daddy

@Nick Nack: Ik zie het niet zo dramatisch, maar ben het wel met je eens. Dit is echt een voorbeeld van hoe het niet moet.
    En dat merk ik de laatste tijd steeds meer bij Apple. Je wordt haast verplicht door ze om van alles het nieuwste te hebben.

Bijdrager
    surrelmar

Waarom doet iedereen zo moeilijk met hun opgefokte gedrag. Het is toch al jaren zo geweest dat er nieuwe producten uitkomen en dat die nieuwere producten voorrang krijgen met nieuwe features? Bij Apple is dit ook altijd al zo geweest, je merkt het alleen meer omdat ze zich nu ook op de telefoonmarkt begeven sinds een aantal jaar.

Dat software ook op een oudere telefoon draait hoeft toch niet te betekenen dat je ook altijd alles moet hebben? Als je zo graag een paar lelijke ringtones (mijn mening) wilt hebben dan upgrade je toch lekker naar de nieuwste iphone? Of nog makkelijker, gewoon jailbreaken. Het is nog legaal ook tegenwoordig.

Niet alleen op dit forum, maar ook bij andere zoals macrumors, word ik echt dol van al die “ik wil, ik wil, ik wil” mensen. Wees blij dat er een nieuwe update is wat de software weer stabieler maakt en dat het ook nog eens gratis is.

Moderator
    Mac Daddy

Je hebt gelijk en ik weet ook wel dat de ringtones niet de meest opvallende feature is en ik persoonlijk ook niet op zit te wachten. Maar het is wel een rare actie van Apple. Waarom zouden die ringtones niet op een 3GS kunnen?
    Bij andere features, waarbij ook de hardware compatible moet zijn is het logisch.

En ik weet dat iedere fabrikant wil dat je het nieuwste wilt, maar volgens mij was Apple een aantal jaar terug wat coulante naar mensen die nog niet op het nieuwste OS, of de nieuwste Mac hadden. Want ook daarbij merk je het dat dat steeds meer gebeurd.

Bijdrager
    bartje

ja zeg… belachelijk dat ik ook geen Snow Leopard kan draaien op mijn G5

Kudt Apple:(:(

En nu ook geen nieuwe ringtones!!!

Ik ga serieus over naar Windows of Linux met een nieuwe Android
    :nerd:

Bijdrager
    Nick Nack

Volgens mij word ik verkeerd begrepen hier.

Dit blijf ik altijd het nare vinden van internet, je wordt vaak verkeerd begrepen. Het gaat mij niet om het feit dat ik die ringtones niet heb, het gaat mij om het idee dat er opzettelijk voor wordt gekozen sommige dingen weg te laten voor diverse Apple producten.

Ik heb heel mijn huis vol met Apple, ook on the road spullen. Nu was het tot voor 3 jaar terug dat je met nieuwe spullen alles mooi synchroon had lopen, elke computer had dezelfde features. Nu merk ik (en ja, ik heb alles praktisch nieuw) dat er een hele hoop fragmenteert. Het is natuurlijk een overgang, maar zelfs toen ze van PowerPC naar Intel gingen (ik heb 5 Mac’s vervangen voor Intel’s toendertijd) was alles nog mooi geregeld zonder ook maar een probleem aan de horizon.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.