30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 171)
  • Bijdrager
    jorikk

Na een diefstal afgelopen week de nieuwe Macbook Pro Besteld.
    Standaard model alleen met de 7200 toeren schijf erin.
    Stiekum is die overigens wel iets duurder geworden mijn inziens want je moet nu de display naar VG en display naar DVI aanschaffen. 2 x 29 EUR
    DVI omdat ik hem nog wel eens aansluit via HDMI kabel op de TV en de VGA om een normale presenatie te kunnen houden op een standaard beamer.

Bijdrager
    Speedooo
    ”jojoplato”

een vraagje over de nieuwe macbook:
    ik weet niet goed welke te bestellen:
    ik wil zowieso een hd van 250Gb,
    dus zou het basismodel met 250Gb op 1289 euro komen.
    Dat is 210 euro minder dan het 2,4 Gb model.

Die verlichting van de toetsenborden is niet zo belangrijk,
    maar ik vraag mij af of ik later geen spijt ga hebben dat ik de 2,0 Ghz gekocht zal hebben ipv de 2,4Ghz.
    M.a.w. is dat verschil in Ghz duidelijk merkbaar?
    (Ik werk soms wel eens met FCP, en converteer ook heel vaak videobestanden vb van dvd naar ipod)

jopla

Ik denk dat RAM belangrijker is dan Ghz, en misschien kan je HD en RAM beter zelf inbouwen zou veel geld schelen met weinig werk :lol:

Bijdrager
    stel maar

om een 30″ Cinema Display aan te sluiten aan je MB of MBP moet je nu een kabeltje kopen van €99 kopen.
    ik vind dat de MBP er op achteruit is gegaan. veel minder poorten enzo. op een pro heb je dat toch nodig.

Bijdrager
    1234

wat is er nu precies nieuw aan de ‘nieuwe’ witte macbook??

zelfde hd grootte, zelfde processorsnelheid, zelfde uiterlijk, etc.

Maar er staat wel ‘nieuw’ bij op apple.com

Bijdrager
    G-Force

SuperDrive ipv. Combodrive.:)

Bijdrager
    spacefreek

Is de “nieuwe” processorsnelheid van 2.0 GHz nu een stap terug i.v.m. het voorgaande model? (MacBook)

Bijdrager
    sven-

En de prijsverlaging van 50 euro (ook zo lekker veel:| )

Bijdrager
    G-Force
    ”spacefreek”

Is de “nieuwe” processorsnelheid van 2.0 GHz nu een stap terug i.v.m. het voorgaande model? (MacBook)

Nee, eigenlijk niet want de Front Side Bus is hoger en de nieuwe processors zijn nog zuiniger ook.

Bijdrager
    spacefreek
    ”G-Force”
    ”spacefreek”

Nee, eigenlijk niet want de Front Side Bus is hoger en de nieuwe processors zijn nog zuiniger ook.

Dus met een 2.0GHz model haal je betere prestaties als met de “oude” 2.4?

Bijdrager
    Lucide-B

niet echt om blij van te worden:

– macbook pro alleen in glossy te verkrijgen (gay)
    – geen blu ray drive
    – slechts 2 usb poorten die veel te dicht op elkaar zitten
    – op de gewone macbook zit geen firewire poort
    – slechts 0,53 mhz sneller dan het oude model
    – weer nieuwe beeldscherm plugjes die niet uitwisselbaar zijn met oudere modellen
    – nieuwe displays niet bruikbaar voor oudere modellen
    – solid state harddisk voor 600 euro extra
    – spontaan zelfontbrandende accu’s
    – en nieuwe modellen zijn lelijker dan het oude model

Bijdrager
    G-Force
    ”spacefreek”
    ”G-Force”
    ”spacefreek”

Ik kan mij niet voorstellen dat je die 400 MHz gaat merken, zeker niet met een hogere FSB en geheugensnelheid op het nieuwe model.

Bijdrager
    Bernard Desire

Na al deze vernieuwingen van gisteren vind ik de MacBook Air nu wel zeker de mooiste van de hele MacBook familie, en hij heeft er nog een mooie update bijgekregen ook!

Bijdrager
    spacefreek
    ”G-Force”
    ”spacefreek”
    ”G-Force”
    ”spacefreek”

Ik kan mij niet voorstellen dat je die 400 MHz gaat merken, zeker niet met een hogere FSB en geheugensnelheid op het nieuwe model.

Oke, ik heb uiteindelijk toch het 2.4GHz model gekocht, die zal zeker als een zonnetje lopen;):D

Bijdrager
    Stokky

Ik ben wel benieuwd naar de prestaties van die 9400M van de MacBook , iemand daar al een forum/site over gevonden met FPS in verschillende tests?

Bijdrager
    fideba

Nieuwe Macbook Pro besteld, 4 Gb. Nu nog 7 dagen wachten:-)

Bijdrager
    So Klear

Kan iemand me een indicatie geven van hoeveel beter de nVidia GeForce 9400 M en 9600 M kaarten nu zijn ten opzichte van de vorige? En dan bedoel ik vooral tegen over de Intel GMA grafische kaart. Apple liet natuurlijk wel een grafiek zien, maar dat zegt me uiteindelijk weinig.

Is de Grafische kaart in de gewone MacBook echt state of the art voor Notebooks zoals Apple zegt, of valt het wel mee?

Bijdrager
    macer

Ik heb een vraagje:
    Wat zou verstandiger zijn? gewoon de 2.4 ghz macbook of de 2.0 ghz macbook met een 250gb hardeschijf (90 euro) en 4gb geheugen (140 euro)

Een 250 GB hardeschijf heb ik zo sowieso nodig. Ik wil er voornamelijk op internetten, muziek luisteren ( en mischien ook maken met logic of garage band), afentoe Photoshoppen en soms een spelletje mee spelen. Of is het mischien het verstandigst de 2.4ghz te kopen en eventueel later nog uit te brijden met geheugen?

Bijdrager
    RickDeRaaf

Iemand enig idee wat het nut is van het sleufje rechts op de voorkant??? :?

Ik dacht in eerste instantie de speaker v/d Macbook maar de pro heeft deze sleuf ook en die heeft de speakers op de bovenkant zitten.

Bijdrager
    AST

Zit op de “oude” MB ook. Is dat niet voor je Afstandsbediening?!

Inactief
    Anoniem
    ”AST”

Zit op de “oude” MB ook. Is dat niet voor je Afstandsbediening?!

Jaa, de IR ontvanger + nog een witte led om de status aan te duiden.
    Zo heb ik het in het filmpje ervan gezien.

Bijdrager
    RickDeRaaf

ik wil niet zeiken maar…………….:P
    Het was mooier geweest als die sleuf er niet zat en de IR ontvanger achter de zwarte glasrand was weggewerkt!
    Maar waar praten we over……..Ik vind voor de rest dit design in tegenstelling tot velen hier erg mooi!

Bijdrager
    Franko

Ik moet eerlijk toegeven, ik begin er aan te wennen en het design toch te waarderen. vind hem er erg Chique uitzien.

mijn grootste probleem is het weglaten van de firewire aansluiting en de tegenvallende specs.

al die arme mensen met een firewire camera :oops:

Bijdrager
    Stokky
    ”RickDeRaaf”

ik wil niet zeiken maar…………….:P
    Het was mooier geweest als die sleuf er niet zat en de IR ontvanger achter de zwarte glasrand was weggewerkt!
    Maar waar praten we over……..Ik vind voor de rest dit design in tegenstelling tot velen hier erg mooi!

hahahahaha muggenzifter :D :lol:

Bijdrager
    AST
    ”RickDeRaaf”

Zo had ik het nog niet eens bekeken.. Ik moet je gelijk geven.

Bijdrager
    AST
    ”RickDeRaaf”

Zo had ik het nog niet eens bekeken.. Ik moet je gelijk geven.

Bijdrager
    maarthel

Maar als je de laptop dicht hebt met extern scherm is dat weer niet handig:-)

Bijdrager
    AST

Man man, wat is iedereen hier scherp vandaag…

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”maarthel”

Maar als je de laptop dicht hebt met extern scherm is dat weer niet handig:-)

Daar had ik weer niet aan gedacht hahahaha :P

Bijdrager
    iBorisch

Ach firewire… Zit ook op mijn iMac
    Ach lichtgevende toetsen… In het donker zitten hoeft niet als je een mac kunt betalen
    Ach grote harddisk… Koop gewoon een lacieschijf

Ik heb hem besteld… de nieuwe macbook, kan nu al niet wachten!

(Tja als ik geld had gehad voor een pro… nu dan maar een protje?!)

Bijdrager
    Jakobbb

Volgend idee voor een nieuwe Macbook: Als je het scherm doordraait naar achter toe, (dus met achterkant van het scherm tegen de onderkant van de laptop) geraakt het beeld in touchmode. Ik zou het wel heel vet vinden… :roll:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 171)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.