18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Mortyr

De nieuwe Ibook met intel core duo processor?

Wanneer komt de nieuwe Ibook met intel core duo processor uit? kan iemand mss dit zeggen ik ben mss van plan om zo 1 te kopen als ze tenminste wel wat krachtiger zijn dan die oude ibooks:roll:

Bijdrager
    error

Ik denk dat niemand hier het antwoord weet, dus vraag het Steve Jobs even: [email protected]

Bijdrager
    roblemmen

Je zou op zijn minst even kunnen zoeken. Het staat overal.

Voor het einde van het kalenderjaar 2006. Er waren geruchten over januari, maart, april, juni en weet ik veel wat allemaal. Straks komt er een gerucht dat hij in de 14e maand van 2006 komt of zo. :satisfied:

Gewoon lekker geduld hebben, ze komen dit jaar nog. Hoe ze ook zullen heten. :finderoud:

Bijdrager
    Maleise Beer

Maar dan is het zelfs nog niet zeker of het de Core Duo zal zijn hé.
    Het kan ook een Core Solo worden, zoals in de Mini.
    Who knows?!

Bijdrager
    SebastiaanV

Hmmm even kijken dan maar..

Ah ja ik zie het al.. alleen maar sneeuw.. :innocent:
    Het is trouwens wel zeker dat ze krachtiger zijn dan de oude iBooks.. Waarom zouden mensen ze anders gaan kopen..?

Bijdrager
    Mango NL
    ”SebastiaanV”

Hmmm even kijken dan maar..

Ah ja ik zie het al.. alleen maar sneeuw.. :innocent:
    Het is trouwens wel zeker dat ze krachtiger zijn dan de oude iBooks.. Waarom zouden mensen ze anders gaan kopen..?

antenne wel aangesloten?:P
    De mac mini 1,5ghz solo is toch ook niet krachtiger dan de g4 1,5ghz? nou maar hopen dat die nieuwe ibook ook niet zoveel duurder gaat worden netzoals bij de mac mini is gebeurt:x

Bijdrager
    MacBeer
    ”Mango

De mac mini 1,5ghz solo is toch ook niet krachtiger dan de g4 1,5ghz? nou maar hopen dat die nieuwe ibook ook niet zoveel duurder gaat worden netzoals bij de mac mini is gebeurt:x

Pardon? Is de 1.5 Ghz Core Solo niet sneller dan de G4? Ik dacht het even mooi wel, hahahaha. Je moet niet vergeten dat die G4 processor al een paar jaartjes oud is he.

Bijdrager
    Mango NL
    ”MacBjorn”
    ”Mango

Pardon? Is de 1.5 Ghz Core Solo niet sneller dan de G4? Ik dacht het even mooi wel, hahahaha. Je moet niet vergeten dat die G4 processor al een paar jaartjes oud is he.

ow dacht ergens op een ander forum dat gelezen te hebben.

ff een offtopic vraagje. kan iemand mij vertellen wat de boot tijd van een ibook g4 1,3 ghz?

Bijdrager
    Deskman

Boottijd is niet belangrijk, dat doe je een keer per jaar…

Bijdrager
    Mango NL
    ”Deskman”

Boottijd is niet belangrijk, dat doe je een keer per jaar…

dus jij laat je computer een jaar lang op standby staan?:o

Bijdrager
    vogel

Waarom likt een hond z’n ballen? Omdat ie dat kán! :) Dus een Mac start je eens per jaar op, omdat het kán. 8)

Bijdrager
    Mango NL
    ”vogel”

Waarom likt een hond z’n ballen? Omdat ie dat kán! :) Dus een Mac start je eens per jaar op, omdat het kán. 8)

maar het kán ook zo zijn dat ik hem elke avond moet uitzetten van me ouders.

Bijdrager
    MacBeer

euuhhh en dan is de boot-tijd nog niet belangrijk. Je zet de iBook aan, doet je snoopy-pyama uit en je kleren aan en het ding is klaar.
    Kortom: boot-tijd is niet belangrijk voor jou.

Bijdrager
    Mango NL
    ”MacBjorn”

euuhhh en dan is de boot-tijd nog niet belangrijk. Je zet de iBook aan, doet je snoopy-pyama uit en je kleren aan en het ding is klaar.

maar mag ik me dang niet afvragen hoe lang dat nou precies duurt. stel dat ik in me snoopy pyama wil ‘ibooken’ 8)

Bijdrager
    MacBeer

Jawel hoor. Als iemand zo’n iBook heeft dan zal die dat wel even melden.

Bijdrager
    vogel
    ”MacBjorn”

Tering, kleed jij je in 45 sec aan?
    (boottijd meer dan twee jaar ouwe iBook G4)

Bijdrager
    SebastiaanV

Damn wat een discussie weer :P

”Mango
    ”vogel”

maar het kán ook zo zijn dat ik hem elke avond moet uitzetten van me ouders.

Ik wilde nog wel even hierop reageren. Ik moet mijn computer ook altijd uit hebben als ik ga slapen van mn ouders. Ja ik word nog onder de duim gehouden hier.

Máár een iBook hóór je niet. Dus als je de klep van je Mac dichtdoet, een goeie die erachter komt dat hij aanstaat. Tenzij ze het gaan inspecteren, maar dat lijkt me niet.

Bijdrager
    ralphclaes1

een ibook boot in 40 sec. heb ik gelezen

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.