11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

De nieuwe Apple In-Ears???

Hier mij grote vraag:P
    Wie hier heeft ze al?
    ben je er tevreden over?

en wie heeft ze al besteld maar nog niet binnen?

ik wil ze ook erg graag alleen wacht ik tot ze beschikbaar zijn bij APRs want ik heb nog een kortings bon bij iCentre:D
    maar ben erg benieuwd naar ervaringen van gebruikers

Bijdrager
    Yosemite

Ik had ze besteld via de Apple Store op het moment dat ze beschikbaar waren en binnen een week in huis.

Geluid is redelijk goed, vrij neutraal met niet te veel bas, comfortabel, redelijke isolatie van het omgevingsgeluid en bovendien doet de afstandsbediening het prima op de iPhone.

Bijdrager
    Job Versloot
    ”Yosemite”

Geluid is redelijk goed, vrij neutraal met niet te veel bas, comfortabel, redelijke isolatie van het omgevingsgeluid en bovendien doet de afstandsbediening het prima op de iPhone.

Behalve het volume knopje neem ik aan…

Bijdrager
    Yosemite

Klopt, alleen de volume knopjes op de afstandsbediening werken niet op de iPhone. Jammer, maar niet erg want deze functionaliteit had ik voorheen ook niet.

Telefoongesprekken voeren met deze headset is wel minder omdat ze behalve het omgevingsgeluid ook het geluid van je eigen stem blokkeren. Wellicht dat dit de reden is dat Apple ze als iPod koptelefoon verkoopt en niet als headset voor de iPhone.

Bijdrager
    sven-
    Bijdrager
    LEXY
    Bijdrager
    Neptunus

Hoor je je eigen lichaamsgeluid ook als je die oortjes inhebt? Dat heb ik best wel bij mijn Sennheiser CX300…

Bijdrager
    MacBoot

dat heb je met alle in-ears
    hoe beter ze afsluiten
    hoe beter je jezelf hoort:wink:

Bijdrager
    bart155

Ik heb ze net besteld via eBay voor ongeveer € 59,- inclusief verzending en verzekering! Nieuw in de doos beweert de beste man! Afwachten maar…… :|

Bijdrager
    Lexis

Die van mn vader zijn binnen, en ik heb het geluk gehad om ze even mogen te testen..
    Qua pasvorm zijn ze ideaal. Blijven stevig zitten. Bij het indoen, werd mn oor één keer even vacuüm gezogen, wat minder prettig voelt.
    Het geluid is heel helder, en ik hoorde inderdaad dingen die ik nog nooit in mn muziek gehoord had.
    De bass valt me een klein beetje tegen, zeker met een aparte woofer. Maar de tweeter doet echt goed zn werk: mooie heldere hoge tonen. (LET OP: ZET JE EQUALIZER NIET OP ‘MEER HOGE TONEN’; dit kan pijn doen. ‘Meer lage tonen’ daarentegen, kan wonderen verrichten.)
    Geluid wordt voor een groot deel afgedicht, waardoor hij niet zo hard hoeft. Ermee fietsen is goed mogelijk. Nu ben ik in het verkeer altijd oplettend, maar je moet wel goed blijven uitkijken.

Voor 79€ een alleraardigst oordopje.
    Plus:
    +Heldere mooie hoge tonen
    +Dicht geluid af (maar niet TE veel)

Min:
    -De bas kan tegenvallen
    -Volumeknoppen werken niet met 3G(als eerder vermeld, misschien iets voor een software update?)

Julian

Bijdrager
    tommy666

Graag verder in het topic dat sven- al aanhaalde.

Bedankt Sven!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.