30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 192)
  • Q:
    Bijdrager
    Balthazar

De meest overschatte film….

Kill Bill 1. Sorry moest het even kwijt. Ik hoor niets dan lof over deze film. Wil iemand mij even uitleggen wat zo bijzonder aan deze film is? Ik vind reservoir dogs en pulp fiction geweldig maar kill bill1…..nee.

Ps meest onderschatte film> Ice storm

Bijdrager
    Aiko.

Independence Day…. Ugh.

Bijdrager
    maceddy

The Hulk

Bijdrager
    Apfel
    ”Aiko”

Independence Day…. Ugh.

Toen werd de wereld toch gered door Steve Hiller (Will Smith) en David Levinson (Jeff Goldblum) met behulp van een Mac[/b] de comp. van de aliens te hacken waardoor het forceshield werd uitgeschakeld.

Bijdrager
    vogel

Lost in Space, maar die komt eerder in aanmerking voor meest waardeloze baggerfilm allertijden. :evil:

Bijdrager
    Hanhart

Troy. Ik las in een recensie dat hij beter was dan Gladiator. Niet dus!

Bijdrager
    wjgmspeedy

Laat Pulp Fiction nu toch de meest overschatte film zijn.

Bijdrager
    MacAdder

Star Wars….alle delen. Maarja, dat kan ook liggen aan het feit dat ik er gewoon een hekel aan heb :evil:

Bijdrager
    pcmarcel

De Matrix 2 en daarna, als klap op de vuurpijl…..:x .. de Matrix 3

Bijdrager
    Zweefvliegerke

The Deer Hunter… vond het een supersaaie en langdradige film, maar die is dan ook alweer 40 jaar oud… Ik denk dat in die tijd die film nogal shokkend geweest moet zijn, vooral voor de american people dan…

Bijdrager
    vogel
    ”Zweefvliegerke”

The Deer Hunter… vond het een supersaaie en langdradige film, maar die is dan ook alweer 40 jaar oud… Ik denk dat in die tijd die film nogal shokkend geweest moet zijn, vooral voor de american people dan…

Generatiekloof? :?

Bijdrager
    Van Cot

Der Undergang, met ’t school naar gaan zien, spijtig dat het geluid zo hard stond, ik werd iedere keer als er een bom viel wakker

Bijdrager
    magic-with-mac

troy idd.

van het verhaal klopt geen ene ****

Bijdrager
    Apfel

Out of Afrika zzz

Bijdrager
    MvE

Mogen acteurs en actrices ook? Dan wil ik hierbij Hugh Grant en Meryl Streep nomineren.

Bijdrager
    MacBeer
    ”Van

Der Undergang, met ’t school naar gaan zien, spijtig dat het geluid zo hard stond, ik werd iedere keer als er een bom viel wakker

Kun je nagaan hoe de mensen in Berlijn zich voelden in die dagen….

Meest overschatte film… ik denk dat het de bedoeling is dat je een film noemt die de hemel in is geprezen door recenties maar die je zelf vond tegevallen.
    Ik heb dat met ‘The Shining’

Bijdrager
    iKink

American Beauty.

Mocht van mij maar met 1 Oscar naar huis….
    Die voor meest slaapverwekkende zeikfilm, maar volgens mij is die categorie der nog niet.

Bijdrager
    Hanhart

Oja, The Village, zzz

Bijdrager
    Ruben

The sixt sence. Gadverdamme wat een waste of time om daar naar te kijken. Hele clue van het verhaal is dat iemand dood is waarvan je dat niet meteen door had… boeien…

Bijdrager
    Van Cot
    ”MacBjorn”
    ”Van

Kun je nagaan hoe de mensen in Berlijn zich voelden in die dagen….

Meest overschatte film… ik denk dat het de bedoeling is dat je een film noemt die de hemel in is geprezen door recenties maar die je zelf vond tegevallen.
    Ik heb dat met ‘The Shining'

der undergang werd hier toch hoog aangeprezen, maar het was zo saai als hetmaar zijn kon en volgens mij veel te pro-hitler.

Bijdrager
    iMud

Fight Club, wat een pseudo-intelligente film. De onderdrukte ‘echte man’ hahaha en dan ook nog de hele tijd dat irritante gemep.
    Meatloaf met borsten…

Bijdrager
    Freek.

LordOfTheRings- en HarryPottershit :nietblij: :kleenex:

Bijdrager
    maceddy
    ”FreekMac”

LordOfTheRings- en HarryPottershit :nietblij: :kleenex:

Sja, daarom zullen het wel de bijna meestbezochte films zijn van de afgelopen 5 jaar :sealed:

Bijdrager
    MacBeer
    ”Van

der undergang werd hier toch hoog aangeprezen, maar het was zo saai als hetmaar zijn kon en volgens mij veel te pro-hitler.

Dan heb je ‘m niet goed begrepen. Der Untergang laat de val van Hitler zien. Iemand die van een complete nul opeens de meest invloedrijke persoon van de Duitste geschiedenis werd en daarna weer als een baksteen naar beneden donderde… hoe kan dat? Dat is de vraag die vele historici tot op de dag van vandaag bezighouden.
    De film geeft daar geen antwoord op maar laat op een zeer indringende wijze de laatste dagen van de ineenstorting van het derde rijk zien. Het is een film die Hitler niet als schreeuwde tiran laat zien maar als een zielig hompje vlees en bloed. Dat hij niet als duivel werd afgebeeld heeft voor veel mensen voor beroering gezorgd. Eigenlijk is dat onzin. Hitler was een mens van vlees en bloed, iemand die zeer intelligent was en emoties had zoals iedereen. Zijn idealen waren echter verrot. De film heb ik zelf niet gezien maar ik heb er veel over gelezen.

Bijdrager
    Saskia_sas

scarface

wat een kutfilm! (en sorry hoor, maar Al Pacino mag zeker stoppen met acteren)

Bijdrager
    QriZ24
    ”iMud”

Fight Club, wat een pseudo-intelligente film. De onderdrukte ‘echte man’ hahaha en dan ook nog de hele tijd dat irritante gemep.
    Meatloaf met borsten…

Grappig dat deze film juist in mijn top 5 voorkomt:) smaken verschillen he;)

ik vond collateral ook wel thuishoren in dit topic, wat een saaie film zeg…

Bijdrager
    smpl8

titanic zzz

Bijdrager
    MacBeer
    ”smpl8″

titanic zzz

Hear hear!

ALLE films waarin Celine Dion in mag meeblaten zijn voor mij al hopeloos geflopt :lol:

Bijdrager
    iKink

Ik ga nu geen vrienden maken hier maare…..

Zijn niet heel veel films met Brad Pitt veel te overgewaardeerd…
    Ik bedoel hij ziet der geinig uit maare scripts kiezen is niet zijn sterkste punt….of het zijn gewoon echt niet mijn soort films.
    Zijn acteerwerk is wel ok maar ik vind onderstaande dus gewoon bagger.

The Mexican
    Seven years in Tibet (mooie omgeving maar voor de rest? Ja we zijn iets bewuster van de onderdrukking van het Tibetaanse volk )
    Fight Club
    Meet Joe Black (Anthony Hopkins durft het voor een 2de aan??? )
    Legends of the Fall (het absoluut hoogtepunt uit die film is de aanwezigheid van Aidan Quinn)
    Snatch (dankzij Vinnie Jones en Benicio del Toro nog een klein hmmmmmm-gehalte)
    Interview with a Vampire

Bijdrager
    iKink
    ”MacBjorn”
    ”smpl8″

titanic zzz

Hear hear!

ALLE films waarin Celine Dion in mag meeblaten zijn voor mij al hopeloos geflopt :lol:

Nou ik heb m doorgezeten in de Bios.
    Mijn absolute hoogtepunt was niet het zinken van de schuit…Maar van die gladjakker (hoe heet ie ook alweer???)
    Sjit…ben het echt kwijt….
    Oja..na ff te googelen…Leonardo diCaprio.

Achter ons zaten kids van 13 hartverscheurend te snikken en ik zat praktisch te bulderen van het lachen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 192)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.